herbata w pączkach biała lub zielona





 Jako  miłośniczka   herbat   bardzo  lubię  testować  rożne  smaki herbaty.  Od  jakiegoś   czasu bardzo   lubię    herbatę  w pączkach  z  której rozwija się  piękny kwiat. Większość  tych herbat jest dostępna w sklepach specjalistycznych z  herbatą. Spotkała  mnie też  niespodzianka w jednych ze sklepów sieciowych spotkałam   herbatę z  firmy  BIOACTIVE zieloną.  Jakie  było moje zdziwienie smak i zapach  bardzo aromatyczny  jedynym minusem jest wygląd   pączka  który nie  przypomina    kwiatu  listki odpadają.  Polecam  z  uwagi na walory smakowe i zapachowe, zdrowotne :)

1 komentarz:

Szana pisze...

kupiłam ja kiedyś siostrze na prezent, bo wydała mi się oryginalna :) bardzo fajny pomysł :D
pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie,
szana-banana,
www.gastronomygo.blogspot.com