Herbata Sir William's Raspberry

Dziś   dzięki  uprzejmości    Dystrybutora   herbat Sir  William's  w Polsce  otrzymałam zestaw  herbat  Sir  Williams  i  Zestaw DUO SirWilliams to dzbanuszek i filiżanka, które  można kupić  w sklepie.
Wybór był bardzo trudny, która wybrać  jako  pierwszą  do testów. Ułatwiła  mi w tym dzisiejsza pogoda deszczowa, pochmurna,  Jako pierwszą wybrałam herbatę Sir Wiliam's  Raspberry. Kompozycja malin, dzikiej róży, jabłek i hibiskusa,  Ma właściwości rozgrzewające, dlatego dziś wybór był jeden.   Herbata  malinowa    polecana jest jesienią i zimą kiedy jest nam zimno oraz zawsze kiedy potrzebujemy porządnej dawki witamin.
Do  przygotowania herbaty potrzebujemy jednej saszetki herbaty Sir Wiliam's wody źródlanej dzbanuszka i  termometru.
Do czajnika wlewamy wodę źródlaną gotujemy sprawdzamy jej temperaturę termometrem.  Najlepsza  temperatura do zaparzania herbaty to około 100 stopni. i parzymy od  8 do 10 minut pod przykryciem.
Po tym czasie  rozlewamy do filiżanek.
Jako miłośniczka dobrej herbaty do której mam słabość, która interesuje wszystkim co jest związane z herbatą zostałam bardzo mile i pozytywnie zaskoczona.  Zachwycił  mnie zapach   herbaty nie zaparzonej  zaś po  zaparzeniu, nad filiżanką unosił się zapach malin i innych owoców,  idealny kolor  herbaty, smak cudowny wyczuwalny smak owoców,  bardzo  lekka  a  jednocześnie rozgrzewająca .  Można ją podawać na podwieczorek,  na zimno i gorąco. Herbata taka wskazana  jest podczas  przeziębień.
  Cena   jest bardzo  atrakcyjna   do  jakości   polecam wart o ją kupić.   Warto aby  restauratorzy   pomyśleli  o wprowadzeniu do   menu   herbat   Sir   Wiliam's są  niezłe  a   brakuje ich   w tego typu lokalach.
Ma pewno zagoszczą  w moim domu  na stałe.  Brakuje mi tylko    Sir    Wiliam's   herbat liściastych do  zaparzania 
Dziś  testowałam na gorąco  następnym razem  zrobię    herbatę  mrożona :)
 Ocena jakości i ceny  w skali   1-6     wystawiam  6  :)
Zresztą zobaczcie sami...



Brak komentarzy: