Brak tytułu

W tym tygodniu spotkała mnie  niespodzianka z Polska  gotuje wygrałam  warsztaty organizowane  pod   patronatem Akademii  Kulinarnej  z  której bardzo się  ucieszyłam.   Zaplanowałam  wiele spotkań. W związku z  bałaganem  u organizatorów jedna  z uczestniczek  dostała zaproszenia zaś   jak  później okazało jej zaproszenie dostał ktoś  inny. Bez  wahania  postanowiłam   jej oddać  swoje  miejsce .
    Kochani   Blogerzy  życzę    Wam    udanej   zabawy  i czekam na relacje i dużo zdjeć :):):):)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Napisz proszę jak się nazywa ten program do zwiększana statystyk.
Bea

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Z tym pytaniem zwróć się proszę do ekspertek na FB, które tak ochoczo się rozwodziły, co takie rzekomo poinstalowane programy potrafią zdziałać. Może równie chętnie, co rozdawanie pomówień, nękanie i mobbing, na które w KK jest już niejeden paragraf, podadzą Ci namiary na takie cuda. Ja na blogu mam najzwyklejszy licznik, który wystartował od zera i nie daje się w żaden sposób podkręcić czy oszukać na ilości wejść. A jak one mają wątpliwości to możemy się udać do arbitrażu/prokuratury i rozstrzygnąć tę sprawę. Firma Google, będąca właścicielem Bloggera chętnie pomoże. A niewiedza pań ekspertek z FB nie usprawiedliwia obrzydliwego zachowania, na poziomie rozwydrzonych gimnazjalistek, biorących się za łby z powodu chłopaka z liceum.