Herbata Rich Mont Ceylon Fop





 
Dzięki  uprzejmości  firmy RichMont mogę testować herbatę, co z resztą sprawia  mi dużą  frajdę,  ponieważ  od wielu lat jestem miłośniczką dobrej herbaty.
Dziś aserwowałam ją w nietypowym miejscu.  Jestem ciekawa czy zgadniecie gdzie została podana ta herbata  ? Ale o tym  później.
  O sposobie  parzenia pisałam jakiś czas temu. Oczywiście herbatę zaparzyłam w  domu i zabrałam na ..... no właśnie gdzie?
Herbata  Ceylon Fop jest to gatunek herbat cejlońskich o bardzo wysokiej jakości, ma   bardzo aromatyczny zapach,piękny kolor szczególnie  polecana  dla osób które lubią  mocny  napar  nadaje się  każdą  porę   dnia. Nie wiele osób wie  o jednej w ważniejszych właściwości  jakie  posiada a  mianowicie  wpływa  na trawienie  Jest to jedna z  lepszych herbat  jakie do  tej pory testowałam.

Brak komentarzy: