truskawkowe szaleństwo


   

Kilka dni temu dostałam   od  firmy SodaStream kolejną  porcję  syropów   do testów. Sezon truskawkowy  w pełni    pogoda  trochę   figle sprawia ale  ja się zakochałam w  limitowanej serii  Epoki Lodowcowej w  której skład wchodzą  różne smaki.   Mnie  zachwycił smak  truskawkowy. A że jeszcze musiałam wyjechać przygotowałam drinka  bezalkoholowego. Jak to  w domu  bywa   czasami wody mineralnej zabrakło, soków też  z  ratunkiem przyszła Soda Stream. Do  butelki  wlewamy wodę, następnie wkładamy do urządzenia i już mamy wodę sodową, z której możemy przygotować różne napoje i drinki. W zależności jaki smak  preferujemy wlewamy  syrop, w moim  przypadku był  to syrop  truskawkowy,  bazę  do drinka już  przygotowaliśmy a teraz zabieramy się  za pozostałe  składniki.
Do wysokiej szklanki wkładamy lód, plastry cytryny  wszystko   zalewamy wcześniej przygotowaną wodą  sodową o smaku  truskawkowym, delikatnie  wlewamy  grenadynę do  szklanki, tylko nie za dużo bo może być za słodki.
Drink okazał się bardzo świeży dobrze  gaszący pragnienie ,
Teraz  już  nie noszę ciężkich toreb  z butelkami wody mineralnej dzięki SodaStream mogę  się  bawić teraz w przygotowanie różnych kolorowych drinków na które  serdecznie zapraszam.

3 komentarze:

Margarytka pisze...

Bardzo chętnie bym takie cudo wypróbowała :-)

Urszula - Proste potrawy pisze...

Podziwiam za tak liczne grono z którym współpracujesz :)pozdrawiam
A drink może być interesujący ...

Kulinarne pyszności Molki pisze...

bardzo dziękuję za miłe słowa które są bardzo budujące :)