Roladki z piersi kurczaka ze szpinakiem i papryką


Dzięki  uprzejmości  firmy Delimano testuję garnek rodzinny,  który się świetnie sprawdza w każdej sytuacji. Kiedy  zobaczyłam  promocję patelni  Dry Cooker, natychmiast ją zamówiłam, ponieważ słyszałam wiele dobrego na  jej  temat i postanowiłam ją kupić. Jakie było moje  zdziwienie, kiedy dowiedziałam się, że  czas realizacji  zamówienia  może  potrwać  nawet do trzech tygodni! Było mi z tego powodu bardzo smutno, ale pewnych rzeczy nie da się  przeskoczyć, tak więc musiałam cierpliwie czekać do dziś.  Rano  dostałam   smsa z informacją  o przesyłce  do  odebrania w cenie  promocyjnej.



Obiad   został zaplanowany dużo  wcześniej ponieważ  jestem  na diecie.  W planach była pierś z  kurczaka  grillowana.  Kiedy dostałam patelnię zmieniłam menu. Zdecydowałam się zrobić roladki  z piersi,  nadziewane   szpinakiem i  papryką,

Składniki
  • 1  pierś z  kurczaka
  • 1/4  opakowania szpinaku   mrożonego
  • 1/4 papryki
  •  1 ogórek do dekoracji
  • 1 pomidor koktajlowy
  • 1  rzodkiewka
  • 2  łyżki  musu z   aronii i wiśni
  •  Musztarda z pieprzem zielonym młotkowym
  • zioła do drobiu Kamis
  • sól  prowansalska  Kamis
  • pieprz   czarny Kamis
  • pieprz   biały 
  • 2  plastry boczku wędzonego 

Wykonanie
 Pierś  z kurczaka  myjemy osuszamy  i kroimy na pół, rozbijamy tłuczkiem do  mięsa. Każdy kawałek piersi smarujemy  musztardą, posypujemy pieprzem  czarnym, solą i  ziołami do sałatek. Odstawiamy w chłodne miejsce. 
Na patelnię wkładamy odrobinę masła  i 1/4 opakowania mrożonego  szpinaku, smażymy,  doprawiamy solą i pieprzem do smaku.
Na  każdy płat układamy  szpinak i  plasterki papryki czerwonej i zawijamy dość mocno płatem piersi, dodatkowo obwijamy boczkiem i spinamy wykałaczkami.

Na  patelnię  Dry  Cooker  wlewamy łyżkę  oleju, kiedy   czujnik   temperatury zmieni swój kolor na czerwony wkładamy roladki, smażymy z każdej strony około  15  minut.
 W  międzyczasie robimy dekoracje z  warzyw. Na ozdobiony  talerz kładziemy roladkę  podajemy z musem z aronii  i  wiśni.

Na gorąco, patelnia Dry Cooker sprawdza się  idealnie można  praktycznie piec  bez tłuszczu co jest dość ważne dla osób dbających o linie, nic się  nie  przypala. Polecam gorąco   naczynia marki Delimano .


Będąc na diecie mam ograniczony  wachlarz przypraw co  czasami trochę jest denerwujące . Z  pomocą  przyszła  firma Kamis która   ma  duży wybór przypraw  i ,musztard  które  mogę  jeść  bez ograniczeń. A musztarda   z zielonym pieprzem  jest    bardzo aromatyczna pięknie  pachnie i bardzo  dobrze się komponuje z drobiem :) Polecam :)

1 komentarz:

evita0007 pisze...

Ale pyszności zaserwowałaś mniam,mniam :-)