Sernik dla Jacusia :)


Już  nie  pamiętam kiedy ale to było bardzo dawno, nie miałam jeszcze swojego bloga.  Szukałam fajnego przepisu na sernik, z kilku chciałam stworzyć jeden. I tak gdzieś w sieci znalazłam przepis na sernik pieczony w kąpieli wodnej. Spodobał mi się bardzo przepis, ale zabrało odwagi bałam się, że się nie uda, poza tym u mnie tradycyjnie częstujemy się sernikiem cieplutkim. Aż do dziś, kiedy przeczytałam przepis tu u Izy Kuklińskiej na  blogu .   Na bazie przepisu Izy przygotowałam swój własny przepis.
A że mam bardzo kochanego chłopaka, który mnie rozpieszcza, przygotowałam dla niego serniczek w foremce, o której marzyłam i ją dostałam z okazji dnia dziecka :) 
Jacuś, a teraz bardzo bym chciała dostać pozostałe dwie do kompletu.
Składniki
  • 500 sera   naturalnego   chudego
  • 200ml  jogurtu  naturalnego 
  • 1/2 opakowania Sernix Fix
  • 4 łyżki cukru
  • 1   biała  czekolada milka
  • 2  jajka
  • 3 żółtka
  • Wanilia laski 16-21 cm Madagascar Bourbon
wykonanie
W kąpieli wodnej rozpuszczamy białą czekoladę. Do miski wkładamy ser, jogurt, laskę wanilii t, jajka, żółtka, wszystko miksujemy maxi robi Zelmer. Wlewamy rozpuszczoną czekoladę i sernix-Fix . Przekładamy do foremki silikonowej. Nagrzewamy piekarnik do 180 stopni, wkładamy naczynie z gorącą wodą, do którego wstawiamy foremkę pieczemy około 1 godzinę. Przestudzony sernik władamy na noc do lodówki .




   

4 komentarze:

Jacuś pisze...

Cudny!
Moleczko, już nie mogę się doczekać kiedy go spróbuję. Buziak :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

W sobotę za tydzień Jacuś :):) Foremka jest piękna ale czuje się samotnie :)

Jacuś pisze...

No to coś musimy zaradzić temu. :)

Forex pisze...

Świetny przepis!