Deser lodowy dla zakochanych


W weekend przygotowałam dla mojego Kochania deser lodowy z owocami. Do przygotowania  desery potrzebne są składniki.
  • 5 gałek lodów różnych lub jogurtowych, ja użyłam jogurtowe i sorbet cytrynowy
  • 1 ananas
  • 1 banan
  • 1 pomarańcza
  • 1 gruszka
  • 1 kiwi
  • 8 truskawek
  • 1 melon
  • 1 mała kiść winogron czarnych  lub białych
  • 25 ml likieru
  • 50 ml śmietana 36%
  • 2 łyżki cukru pudru
  • sok z  cytryny 
 wykonanie
Do miski wlewamy śmietanę i ubijamy pod koniec dodajemy cukier i kila kropki soku z cytryny, wkładamy do lodówki w celu schłodzenia. W tym czasie myjemy owoce, osuszamy.
Do pucharka lub dużego kieliszka wkładamy pięć gałek lodów ( 2 jogurtowe, 3  sorbet cytrynowy z dowolnej firmy lub zrobione w domu ), następnie rękawem do dekoracji, kładziemy bitą  śmietanę, polewamy ulubionym likierem, następnie układamy obrane i  osuszone owoce pokrojone w kostkę, w plastry. Robimy dekoracje :)
Smacznego  
 
 

2 komentarze:

asieja pisze...

piękny deser i ktoś musiał mieć wielki uśmiech na buzi, gdy go dostał!

Jacek pisze...

Oj miałem :D
Moja Moleczka wie, że jestem łasuch i mnie takimi cudnościami rozpieszcza.
Deser smakuje wyśmienicie, zwłaszcza gdy się go je we dwoje. Pycha!