Truskawkowe ptasie mleczko


Składniki
  • 700g truskawek kaszubskich
  • 350 g  twarogu  śmietankowego
  • 70g cukru truskawkowego
  • 1/4 Śmietany  kremówki
  • 1/4 szklanki syropu truskawkowego 
  • 3 łyżki miodu 
  • cukier waniliowy 
  • 6 łyżek żelatyny
  • sok i skórka pomarańczy
  • 1 galaretka truskawkowa
Wykonanie
Truskawki umyłam usunęłam szypułki, 500g truskawek włożyłam do miski następnie zmiksowałam blenderem dołożyłam twaróg, cukier i syrop wszystko dokładnie wymieszałam. Do masy dodałam sok i skórkę pomarańczową oraz miód.A tak wspaniałe miody możecie kupić tu   Produkty dobrej jakości bardzo dobrze zabezpieczone szybko. Polecam ten sklep
Żelatynę rozpuściłam na małym ogniu w kilku łyżkach wody. Następnie dodałam do masy twarogowej razem z ubitą na sztywno śmietaną. Resztę truskawek  pokroiłam w plastry  i wrzuciłam do masy. Ptasie mleczko przełożyłam do wąskiej  prostokątnej foremki. Na ptasie mleczko wyłożyłam tężejącą galaretkę truskawkową foremkę następnie wstawiłam do lodówki.




8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

www.anielskieprzysmaki.pl-czekałam,zaglądałam codziennie i się doczekałam wreszcie:)Monika

Panna Malwinna pisze...

Ten kolor jest niesamowity Mariolu! A patrząc na ostatnie zdjęcie zamarzył mi się piknik na miastem:)

pozdrawiam

Malwinna

Wyzw-ania pisze...

Wygląda przewspaniale. Ładny można by z tego torcik zrobić :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Ojej teraz z Anielskimi przysmakami będzie więcej przepisów zapraszam do nas częściej

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuję :) Oj tak ja też czekam na piknik może w ten weekend uda się :) Pozdrawiam serdecznie :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuje ślicznie :)Rewelacyjny pomysł myślę ze weekend zrealizuje :) Pozdrawiam słonecznie :)

Anonimowy pisze...

www.anielskieprzysmaki-jestem,będę zawsze.Monika

Wiem co jem pisze...

Jaki pyszny lekki deser:)

pozdrawiam:)