Nadziewane udka z kurczaka z sosem serowym i bukietem z fasolki

   Nie wiedziałam co zrobić na przekąskę dla bardzo miłego gościa.Pomyślałam ze zrobię z tego co mam w lodówce. A ze na obiad były kotlety mielone zostało mięso mielone, były udka i pastella śródziemnomorska. Wymyśliłam ze zrobię udka faszerowane mięsem mielony, pastellą śródziemnomorska, ziołami w sosie serowym podawane z fasolka szparagową.

Składniki
  • 1 udko z kurczaka
  • 50g mięsa mielonego
  • 1 opakowanie pastelli śródziemnomorskiej
  • świeże zioła bazylia
  • sól,pieprz,czosnek do smaku
  • olej rzepakowy
  • 80ml śmietany 30
  • 1/2 opakowania kociołka serowego Winiary
  • fasolka szparagowa
  • szczypiorek
  • kwiaty jadalne

Wykonanie
Z udka kurczaka delikatne usuwamy kość uważając by nie uszkodzić mięsa i skórki.Posypujemy solą,pieprzem i czosnkiem. Na rozłożony płat udka kładziemy mięso mielone, następnie układamy liście bazylii, na  które kładziemy pastellę śródziemnomorską. Wszystko zwijamy obwiązujemy sznurkiem, wstawiamy na 2 godziny do lodówki. Władamy do kombiwara polewamy olejem rzepakowym  na około 30-40 minut na 180stopni możemy też przygotować w piekarniku.

fasolkę gotujemy al dente.

Do garnuszka wlewamy śmietanę dodajemy sos dokładnie mieszkamy i gotujemy według przepisu podanego na opakowaniu.

Na talerz wykładamy sos na który kładziemy pokrojoną roladkę obok robimy wiązkę z fasolki robimy dekoracje z kwiatów jadalnych


5 komentarzy:

Jem Co Dobre pisze...

Dużo przestrzeni na talerzu zostało :) Czyżby jedno udko już z talerz zniknęło? :D

Unknown pisze...

wygląda pysznie:)

CO MI W DUSZY GRA pisze...

Zawsze na tym blogu zachwycam sie pięknie wyreżyserowanymi ujęciami potraw.Ja nigdy nie zdążę,bo głodomory stoją nad stołem-jestem pełna podziwu-gratuluję artyzmu.
Pozdrawiam wieczornie:)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dzięki pozdrawiam :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

ślicznie dziękuje za miłe słowa. Danusiu uwielbiam Twojego bloga jest prawdziwy,domowy bije z niego wiele ciepła i serca:) Pozdrawiam