Wyróżnienie w konkursie Teekanne

Kilka dni temu przez przypadek znalazłam konkurs Teekanne organizowany przez Piernikową Chatę i Gotuj z cukiereczkiem zaś sponsorem była marka Teekanne. A jak wszyscy wiedzą mam słabość do herbaty,praktycznie piję ją cały czas,zdecydowałam się na udział w konkursie. A tak się złożyło ze w tym czasie miałam gości którzy uwielbiają serniki. Zdecydowałam się przygotować sernik o smaku zielonej herbaty przepis znajdziecie tu.Zgłoszenie wysłałam w ostatniej chwili na kilka minut przed zakończeniem konkursu.
 Dla mnie  nagroda była podwójna. Sernik wyszedł bardzo pyszny i smakował gościom i druga której sie nie spodziewałam z której się bardzo cieszę to zestaw herbat,skrzynka drewniana na herbatę i podstawka na herbatę.

Tym bardziej się cieszę ponieważ w ciągu tego tygodnia wygrałam kilka konkursów:):):)O tym napiszę jak nagrody będą w domu :)

Z tego miejsca chciałabym bardzo serdecznie podziękować organizatorkom i sponsorowi konkursu marce Teekanne.
A jak wyglądała nagroda możecie zobaczyć na zdjęciu

7 komentarzy:

Peonia pisze...

Nagroda śliczna to prawda, ale ten sernik jest wspaniały! Owoce na nim wyglądają tak dostojnie. Zdjęcie równie piękne!:)

cook, please! pisze...

gratulaaacjeee!

zapraszam na rozdanie do siebie!
www.cookplease.blogspot.com :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

dziękuję pozdrawiam serdecznie życzę słonecznej niedzieli:)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuję serdeczne,jeśli chodzi o rozdanie u Ciebie to większość przypraw mam,zapewne inna osoba bardziej się ucieszy. Dopisałam się do grupy zapraszam do mnie:) Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Gliwice również gratulują :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Patka dzielnie pomagałaś w stylizacji zdjęcia:)Pozdrawiam cieplutko Gliwice:)

zufik pisze...

Ciekawa jestem jaką miał konsystencję, bo ja zawsze szukam sera bez dodatku wody żeby sernik wyszedł, a ty wlałaś do masy herbatę!:)
Odważnie. Pewnie był pyszny.