czeko...czekoladowe warsztaty w siedzibie Kenwood

Jakiś czas temu na Fecebook firma Kenwood ogłosiła konkurs związany z czekoladą,gdzie nagrodą były
warsztaty czekoladowe w siedzibie Kenwood poprowadzone przez mistrza Piotra Chylareckiego,doradcę akademii czekolady Barry Callebaut Polska.

Moje zgłoszenia konkursowe,a wysyłałam aż 4przepisy  znalazło się wśród laureatów konkursu.
Do udziału w konkursie namówiłam koleżankę blogerkę Iwonę która również otrzymała zaproszenie.
W sobotę wczesnym popołudniem razem z Iwoną jej mężem wybraliśmy się do Warszawy na warsztaty.Podczas podróży buzia mi się nie zamykała,nim się obejrzeliśmy była Warszawa.
Muszę Wam powiedzieć siedziba Kenwooda robi wrażenie,piękne przestronne. Tam gdzie pojawia się Molka,przygody pojawić się muszą.Pomyślałam sobie tak, nie będę zapisywać adresy, pewnie Iwona będzie miała.
Wjeżdżamy na drugie piętro,za przeszklonych drzwi widać piękny sprzęt Kenwood,a wszystko wygląda na zamknięte.Jest długi weekend,zamknięte, dzwonimy nikt nie odbiera. Pewnie tutaj jest biuro,zaś studio w innym miejscu,z pomocą przyszedł mistrz Piotr.
Jak się ukazało studio jest w głębi,widok wspaniały,studio robi wrażenie.Przestronne,gustownie urządzone,wysokiej jakości sprzęt,jedynie czego mi brakowało to stołu z dobrym oświetleniem do robienia zdjęć.Brawo Kenwood.
Podczas warsztatów Piotr przekazał na wiele tajników pracy z czekoladą, na czym polega temperowanie czekolady,jak duży wpływ ma krystalizacja cząstek i wiele ciekawostek związanych z czekolada.
Zostaliśmy podzielni na grupy,gdzie przygotowywaliśmy czekolady, praliny i lizaki. Piotr dziękuję za wszystkie cenne rady,wskazówki.Celowo  nie pisze o czekoladzie ponieważ powstanie nowy wpis na temat czekolady,temperowania.
Było mega sympatycznie,wesoło czekoladowo.
Do domu wróciłam zmęczona z pysznymi pralinkami i czekoladami.
Dziękuję Kindze Zwierzchowskiej z firmy Kenwood za pomysł,zorganizowanie warsztatów.
Piotrowu  Chylackiemu .za cenne wskazówki i uwagi na temat czekolady,za cudowną atmosferę nie tylko czeko czekoladową. Mam nadzieję ze się jeszcze spotkamy na warsztatach czekoladowych. Jesteś Wielki!!!


Czekolada to temat rzeka,niedosyt jest,na pewno będę chciała uczestniczyć w podobnych wydarzeniach.

Brak komentarzy: