Chleb bezglutenowy z bananami

Pieczywo to temat rzeka, postaram się na blogu przybliżyć.Przygotowanych mam dla Was kilka przepisów na pyszne,chrupiące z różnymi dodatkami chlebki. Jako pierwszy wybrałam chleb bezglutenowy,ponieważ wiem jak poważny jest problem dla niektórych ludzi,jak trudno wydaje się przygotowanie chleba bezglutenowego,a zapewniam Was przepis jest bardzo prosty. Chlebek wyszedł bardzo smaczny,aromatyczny pyszny.Możemy do niego dodać różne dodatki które możemy jeść na diecie bezglutenowej.
składniki
  • chleb bezglutenowy
  • składniki
  • 1 szkl mąki ryżowej
  • 1/2 szkl mąki ziemniaczanej
  • 1/2 szklanki ryżu
  • 3 płaskie łyżeczki  proszku do pieczenia
  • 1 1/2 szkl rozgniecionych bananów
  • 4 jajka 
  • 1/2 szkl cukru
  • 1/2 szkl oleju
  • 1 łyżeczka soli Kamis
  •  mleko sojowe
 Wykonanie
Do miski wkładamy suche składniki :mąkę ryżową,mąkę ziemniaczaną,ryż,proszek do pieczenia które dokładnie mieszamy.Do drugiej miski mokre składniki jajka,olej,rozgniecione banany, cukier
dokładnie mieszamy powoli dodajemy suche składniki dolewamy mleko sojowe by uzyskać gładkie ciastoPiekarnik nagrzewamy do 180 stopni. Blaszkę do chleba smarujemy olejem do
które wkładamy ciasto. Pieczemy około 60 minut.



9 komentarzy:

Olimpia Davies pisze...

Piekny bochenek chleba:-)

Karolina pisze...

Musi być pyszny z nutella lub dżemem :)
pozdrawiam i zapraszam do siebie: przyprawzyciekolorami.bogspot.com

Beata pisze...

Bardzo mi się podoba ten przepis, a chlebek prezentuje się cudownie. Robiłam już różne chleby bezglutenowe, ale coś mi się wydaje, że ten będzie jednym z moich ulubionych :D Niedługo go zrobię!

Anonimowy pisze...

Wysmienity ... wlasnie go zrobilam .... ale nie dodawalam cukru ;))))

Kulinarne pyszności Molki pisze...

cieszę się ze przepis się spodobał i sprawdził, następnym razem skorzystam z Twojej rady upiekę bez cukru. A pochwalisz się na Fb zdjęciem chleba? Pozdrawiam serdecznie

Ilona pisze...

szukam przepisu na chleb bez jaj i drożdży. Ten się idealnie nadaje, jeśli przeczytamy skład. Natomiast w wykonaniu jest napisane, że dodajemy jajka. Więc są w chlebie, czy ich nie ma?

Kulinarne pyszności Molki pisze...

tak są jajka,przepraszam zapomniałam dopisać.

Anonimowy pisze...

hej Moariolka ... ja nie dodaje jajek ale dzisiaj sprobuje z jajcami ... :) ja dodaje amarantus i slonecznik ... ;) Marzena

Anonimowy pisze...

no i upieklam ten nasz chlebus z jajkami ... i prawde powiedziawszy to mi nie smakuje ... wole moja wersje bez cukru i bez jajek .... z jajkami bardziej smakuje jak ciasto ... ale to moje zdanie a kazdy ma inne podniebienie .. .. takze dzisiaj bede piekla jeszcze raz ale w mojej wersji :) Pozdrawiam Was dziewczyny ... Marzena