Sekrety szefa kuchni Marty Dobrowolskiej -Kierył

Sekrety szefa kuchni Marty Dobrowolskiej-Kierył ukazały się nakładem wydawnictwa RM klik, na dobrym papierze w twardej okładce.,przy wsparciu marki Fiskars
Pani Marta Dobrowolska-Kierył jest właścicielką dwóch warszawskich restauracji,autorką książek kulinarnych i albumów.


.We wstępnie zapoznaje nas z historią firmy Fiskars
Dwa lata temu uważałam że noże służą do krojenia,siekania znałam bardzo popularny podział noży,ostrzyłam aczkolwiek nie przywiązywałam do nich dużej uwagi Dopiero,kiedy dostałam noże Fiskarsa przekonałam się, jak dobre są noże,jak należy o nie dbać,tych informacji było bardzo mało z pomocą przyszedł poradnik szefa kuchni..
W książce prezentowane są rodzaje noży'

 Autorka prezentuje noże,obieraczki i narzędzia do krojenia.
Będąc na warsztatach nauczyłam się techniki krojenia. Teraz możecie się o tym wszystkim dowiedzieć z "Sekretów szefa kuchni.Jak ważna jest technika krojenia, która nie jest trudna do opanowania.Ostrym nożem raczej się nie skaleczycie , jedynie tępym pamiętacie o tym.


Do tej pory uważałam ze mój zestaw jest dobry do domowego użytku.Myliłam się o tym dowiedziałam się z poradnika,kilka noży muszę dokupić.Zauważyłam ze większość szefów kuchni ma swoje noże,dba o nie,mogliśmy się o tym przekonać oglądając Top Chef.


.Książka składa się z sześciu  rozdziałów
  • wstęp
  • kroimy warzywa
  • kroimy owoce,grzyby i zioła
  • kroimy drób i mięso
  • kroimy ryby
  • gotuj z nami.

Autorka pokazuje nam zilustrowane techniki krojenia.

W książce pokazane są techniki krojenia warzyw,owoców mięsa, drobiu i ryb.

Na końcu znajdziemy przepisy kulinarne.

 Noże Fiskars używam na co dzień z których jestem bardzo zadowolona,które służyć przed długie lata.Dlatego polecam Wam poradnik ponieważ w nim znajdziecie wszystkie informacje na temat noży
Poradnik będzie bardzo fajnym prezentem gwiazdowym dla każdego,którą możecie kupić w promocji klik.

2 komentarze:

Unknown pisze...

świetny pomysł na prezent:D

galantyna.pl pisze...

Cudny sernik- gratulacje!