Romantyczny sernik na zimno


Wieczór a może już noc?
Stół nakryty,dwie świeczki się palą
czerwone wino nabrało już moc
nasze oczy na siebie spoglądają
Cicha i romantyczną muzykę słuchamy
kominek swoim światełkiem mruga
cudowny chwile wspominamy 
Tyś moją połówką ta druga 
Bukiet czerwonych róż pragnę Ci wręczyć
Dla Ciebie życzenia we wszystkich językach
świata Kocham Cię


Kolejna moja propozycja na walentynki. Rewelacyjny sernik na zimno z ogromem serc i czystej miłości. Delikatny, kremowy i oczywiście zjawiskowy. ważne w tym dniu jest podarowane kogoś bliskiego od serca. Dzięki temu sernikowi możemy dać serce od serca. Deser Kocham Cię ... (w miejsce trzech kropek wstawiamy imię, ukochanej osoby, lub najpieszczotliwsze przezwanie jakim nazywamy swoją Walentynkę lub Walentynka) Delektujcie się tym prostym deserem i rozkoszujcie czasem spędzonym wspólnie przy tej kolacji, we Dwoje. Może nawet przygotowaliście ją razem. A reszta cóż, reszta jest milczeniem...

A jutro? Jutro nie zapomnijcie powiedzieć sobie znów tych dwóch magicznych słów :)

 Składniki 
spód  sernika
  • 150 herbatników
  • 50g orzechów mielonych laskowych
  • 1 łyżka kakao
  • 2 łyżki cukru pudru 
  • około 150g masła.
masa serowa
  • 1 jogurt naturalny
  • 500g sera homogenizowanego chudego
  • 200g sera mascarpone
  • 1/2 opakowania żelatyny  Dr Oetker
  • 1 szkl cukru pudru
  • 2 cukry waniliowe Dr Oetker
  • 1/2 łyżeczki wanilii w proszku
  • Sok z jednej cytryny
Dodatkowo
  • 1 galaretka czerwona  Dr  Oetker
  • Dekoracje  z czekolady Dr Oetker
  • 100g kremu maślanego do dekoracji

Wykonanie 
spód sernika
 Do miski włożyłam herbatniki, zmiksowałam na pyłek, dodałam cukier puder i kakao dokładnie wymieszałam..Margarynę rozpuściłam i dodałam do pyłku ciasteczkowego wymieszałam powstała jednolita masa którą wylepiłam tortownicę sylikonowa. Tortownicę włożyłam do zamrażalki na około 30 minut.
Przygotować galaretkę według przepisu
Do miski wkładamy ser homogenizowany, mascarpone, jogurt, cukier puder, cukier waniliowy, wanilie, sok z cytryny wszystko dokładnie mieszamy. Do miseczki wsypujemy żelatynę dodajemy zimnej wody mieszamy pozostawiamy do napęcznienia. Następnie wlewamy gorącą wodę w celu rozpuszczenia. Do masy serowej wlewamy żelatynę mieszamy i wykładamy na masę miasteczkową .Ma masę serową wylewamy  przygotowaną galaretkę .Wkładamy do lodówki na noc. Po wyjęciu z lodówki  robimy dekoracje według uznania.

6 komentarzy:

gin pisze...

Prześliczny :)

Unknown pisze...

Śliczny,dopieszczony i bardzo romantyczny wiersz,z Walentynkowymi pozdrowieniami Christopher.

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuję za pozdrowienia i miłe słowa:) Pozdrawiam Walentynkowo :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

dziękuję pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Użyła Pani tylko serduszek z Dr. Oetkera i już jest wygrana, gratulacje.

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuję pozdrawiam :)