Wyniki konkursu Cazuela "Mój wymarzony prezent na Dzień Kobiet".

Kochani.
Właśnie zakończyliśmy konkurs z Cazuela,„Mój wymarzony prezent na Dzień Kobiet.
Wybór był bardzo trudny ponieważ wiele komentarzy było bardzo fajnych.Pani Kasia poradziła sobie rewelacyjne.

W tym konkursie komentarze  były oceniane przez przedstawiciela firmy Cazuela która była sponsorem nagród. I na podstawie tej oceny zapadł werdykt.

 Po dłuższym zastanowieniu przedstawiciel sponsora Pani Katarzyna wybrała komentarz:

"8 marca już tuż tuż a że jestem kobietą i przy garach lubię stać, wcale bym się nie obraziła gdybym w prezencie dostała zamiast kwiatka co zaraz mi zwiędnie, coś praktycznego i szczególnie do mnie pasującego. Coś co sprawiłoby że dostałabym wypieków na twarzy, coś co ostatnio cholernie mi się marzy dniami i nocami... - forma kwadratowa lub prostokątna do zapiekania mała, abym nietypowy naleśnik prosto z pieca przygotowała :) Dutch Baby za mną chodzi z owocami leśnymi i delikatnie rozpływającym się w ustach serkiem mascarpone, taki chrupiuteńki i puszysty jak chmurka, cukrem pudrem opruszony wraz ze świeżo startym cynamonem. Szukałam foremek, były nawet raz w Biedronce ale że zbyt maleńkie to zaoszczędziłam tylko pieniądze. Kolejne znalazłam w internecie ale były dla mnie zbyt drogie, więc po prostu odpuściłam je sobie... I tak co rusz serwując po internecie szperam to tu, to tam z nadzieją że gdzieś je wreszcie sobie ustrzelę. Z ręką na sercu i przyznając się bez bicia, nagroda jaka jest w konkursie to właśnie to na co tak długo i namiętnie wciąż czekam! Naczynie gliniane do zapiekanek cazuela chciałabym dostać w prezencie, a że są aż 4 sztuki do wygrania w komplecie, to powoduje że moje serce przyśpiesza i nic tylko proporcje składników co chwila sobie w głowie odmierzam. Widząc oczami wyobraźni jak naleśniki w nich wyciągam z gorącego pieca, mam wypieki nawet na ... nogach i plecach :P Takie naleśniki na jajach od wolnej kurki, na mące pszennej prosto z młyna, na mleku kokosowym i masełku osełkowym z dodatkiem pasty waniliowej, cukru palmowego i szczypty dobrze zmielonej soli. Takie ciepluteńkie, pachnące, obłożone odmrożonymi leśnymi owoców zapasami: borówkami, malinami i jeżynami zatapiającymi się w serka delikatnej otchłani... Rozmarzyłam się kulinarnie ale u mnie to normalne ;) Kuchnia moim żywiołem a naleśnik z pieca przyjemnym dla mnie oczekiwanym wyzwaniem, lecz NACZYNIE GLINIANE DO ZAPIEKANEK CAZUELA to idealny prezent właśnie dla mnie!!!!! :)

Pozdrawiam modliszka201@wp.pl"


 Autorkę komentarza proszę o kontakt na adres grzedama@interia.pl  przesłanie danych
imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu komórkowego oraz adres paczkomatu, z którego odebrana będzie przesyłka. Adresy paczkomatów dostępne sa na stronie: http://www.paczkomaty.pl/pl/dla-ciebie/znajdz-paczkomat
Nagroda zostanie wysłana w tym tygodniu.
Na adres czekam do 13.03.2014 w przypadku braku kontaktu ze strony zwycięzcy Pani Kasia wybierze kolejną osobę.


Gratulujemy zwycięzcy oraz dziękujemy wszystkim za udział, pomysły i odwagę.
Bardzo dziękuje firmie Cazuela za współpracę,ufundowanie nagrody w konkursie. 


Zapraszamy serdecznie do udziału w kolejnych konkursach, już wkrótce. :)

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Tu u Pani nie ma sensu branie udziału w żadnych konkursach :) Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Właśnie doznałam szoku! Jestem bardzo uszczęśliwiona !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nareszcie mam swoje wymarzone formy i będę mogła w nich przygotować naleśniki z pieca :) :) :) DZIĘKUJĘ ŚLICZNIE :*

Pozdrawiam
Agata Waksmundzka

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Jeszcze raz gratuluję, Pani Kasi bardzo podobał się komentarz:) Mam nadzieję ze niedługo zobaczę pyszne dania z wykorzystaniem naczyń Cazuela:)
Pozdrawiam

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuje,mam nadzieję ze zmieni Pni zdanie,niedługo kolejne konkursy na blogu z większą ilością nagród.Tak jak w tym w kolejnych również zwycięzców będzie wybierał sponsor!!!.Pozdrawiam i zapraszam

Anonimowy pisze...

Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.