La Nika Centrum Medycyny Estetycznej i Laseroterapii



Kilka tygodniu temu zgłosiłam się do programu Bądź piękna organizowany prze 3xfit Kalata. Los okazał się dla mnie szczęśliwy zostałam wybrana do udziału w programie.Marzenia się spełniają warto sięgać po te największe i najpiękniejsze.Byłam z tego powodu bardzo szczęśliwa, zadowolona i wyjątkowa. Zycie pisze nam różny scenariusz realizując marzenie czasami coś tracimy na zawsze.Z perspektywy czasu powiem warto zrobić coś dla siebie. Dla znajomych jestem odważna, pewna siebie zgłaszając się do programu, wielu z nich, by chciało, lecz brakuje, im odwagi. Chcąc coś zmienić musimy zrobić krok do przodu niezależnie od tego jakie są emocje w nas.


Jednym z partnerów projektu Bądź piękna jest klinka Centrum Medycyny Estetycznej i Laseroterapii dr Magdaleny Zakrzewskiej.La Nika 
Idąc na konsultację do Pani dr Magdaleny Zakrzewskiej byłam wystraszona, pełna obaw,pojawiły się łzy. Z jednej strony bardzo chciałam się zmienić,z drugiej strony bałam się bardzo.W gabinecie różnego typu są zabiegi bezinwazyjne,inwazyjne upiększające. Podczas konsultacji były ogromne emocje,łzy, niepewność.Dr Magdalena Zakrzewska wyciszyła emocje, przeanalizowała moje oczekiwania odnośnie zmian, przeciwwskazania i zaproponowała zabiegi.Cierpliwa, potrafiąca wyjaśnić w prosty sposób dolegliwości pacjenta.Uśmiechnięta i otwarta na pytania pacjenta Zastanowiłam się chwilę i wyraziłam zgodę na zabiegi z niepewnością co mnie czeka.

Wykonane zabiegi to:

- kriolipoliza cryolab

-endermologia program ujędrniająco wyszczuplający

- zabieg laserem frakcyjnym na twarz Icon głowica 1540

-usunięcie przebarwień laser Icon głowica max G

-zamknięcie naczynek na twarzy laser Icon głowica max G

- usunięcie naczyniaka z piersi laser Icon głowica max G

- wypełnienie lwiej zmarszczki kwasem hialuronowym

- wolumetria twarzy

-wypełnienie doliny łez

-wypełnienie bruzd marionetki kwasem hialuronowym

-toksyna botulinowa w okolicy oczu

-zabieg Geneo na twarz

- zabieg endermo lift na twarz

Wchodząc na pierwszy zabieg pojawił się niepokój, który znikł po

chwili. Pani dr przed zabiegiem informuje co będzie robiła, jak wygląda zabieg, informuje o dyskomforcie jaki może pojawić się podczas wykonywania zabiegu. Cześć zabiegów jest wykonywana w znieczuleniu,czasami pojawiał się ból o czym wcześniej Dr Magdalena mnie informowała. Na tym etapie pojawiła się myśl, nie masz się czego bać,możesz w 100% zaufać i nic złego się nie stanie. Jednym z wykonanych zabiegów było usunięcie naczyniaka z piersi, który był umiejscowiony w okolicach serca. Konsultowałam z wieloma specjalistami, którzy informowali mnie o powikłaniach jakie mogą się pojawić po usunięciu. Oczywiście nie zgodziłam się. Podczas konsultacji u Pani doktor Magdaleny Zakrzewskiej poprosiłam o usunięcie naczyniaka. Zgodziłam się z lekką obawą. Śladu po naczyniaku już nie ma, z tego powodu jestem bardzo szczęśliwa.Widać diagnoza diagnozie nie równa

Wszystkie zabiegi były wykonane bardzo profesjonalne na

najnowocześniejszych urządzeniach medycznych. W klinice panuje wspaniała atmosfera, ale to zasługa całego zespołu.
Pani doktor Magdalena Zakrzewska to wspaniały lekarz o ogromnej wiedzy.CUDOWNY LEKARZ "OD SERCA", nie tylko ALE CZŁOWIEK, PRZEZ DUŻE C! Zawsze wysłucha pacjenta uspokoi, po prostu wspaniała.

Wiele pacjentów jest pełna obaw, lęku odnoście zabiegów i wizyty w Centrum Medycyny Estetycznej i Laseroterapii dr Magdaleny Zakrzewskiej.
Warto się zgłosić pokonać lęk i obawy. Z perspektywy czasu z

zamkniętymi oczami mogę zgodzić się na każdy zabieg u Pani Doktor,ponieważ wiem ze Pani doktor poprawi mój wygląd na lepszy i nic mi się nie stanie.

Polecam w 100% w Centrum Medycyny Estetycznej i Laseroterapii dr Magdaleny Zakrzewskiej.
Warto zaglądać na stronę na której czekają atrakcyjne promocje.