Moje wewnętrzne Ja- Beata Pawlikowska

(....) Moja wewnętrzna moc to siła, która składa się z wdzięczności, miłości i pozytywnego myślenia.
Kiedyś koncentrowałam się na złych stronach rzeczywistości. Zamiast cieszyć się z tego, że mam parasol, narzekałam, że pada deszcz. Zamiast docenić to, że jestem zdrowa, ciągle krytykowałam to jak wyglądam. Nigdy nie byłam zadowolona.
Zamiast być wdzięczna za to co mam, martwiłam się tym, czego mi brakuje.
To właśnie dlatego czułam się smutna!
Dzisiaj buduję moją wewnętrzną moc!
Uczę się dostrzegać dobro, doceniam moje mocne strony, ćwiczę poczucie własnej wartości i pozytywne myślenie.

Ćwicz razem ze mną! (...) cytat z okładki książki 
 Pani Beata autorka 12 książek z serii"kurs pozytywnego myślenia", co miesiąc będzie ukazywała się jedna książka. Możemy zacząć czytać w dowolnym miejscu,zaczynając od przypadkowego tomu.
Część czwarta nosi tytuł "Moje wewnętrzne Ja", jest całością samą w sobie. Pani Beata przygotowała jeden tekst na każdy dzień miesiąca.  Zachęca do wyciszenia, przemyśleń, poczynań. Każdy dzień ma swój temat, na końcu znajduje się pustka kartka na osobiste przemyślenia dotyczącego aktualnie omawianego tematu.  Najważniejsze informacje są zakreślone i pogrubione. Po przeczytaniu książki zmienia się wszystko, nasze myśli, samopoczucie. Zmienia się na lepsze zdrowie, podejmujemy lepsze decyzje, spotykamy wspaniałe osoby., pojawią się nowe możliwości,jesteśmy bardziej radośni.  Potrafimy się cieszysz z małych rzeczy. Zachodzą w nas zmiany na lepsze.

Brak komentarzy: