Pańska skórka, co to jest ?


 

Pańska skórka  co  to jest ? Muszę się   przyznać  do  tej pory   nie wiedziałam, skojarzenia  były bardzo różne, które w  tym  miejscu   przemilczę.
Więcej informacji  na  ten  temat   możecie  znaleźć  tu

A  na zdjęciu   są szczypki które   również   możemy kupić w  okolicach  cmentarza.  jest to przysmak   który pochodzi z  Lubelszczyzny   przygotowany  na bazie  cukru  przypominający  szczapę drewna stąd  nazwa.        Biorąc  pod uwagę  ilość  do ceny to jest za wysoka.    

11 komentarzy:

Kasia pisze...

Cukierki :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Brawo :)

Weronika Trybus pisze...

to nazywa się szczypa u mojej babci jak jest odpust to stoi mnustwo stoisk pod kościołem kosztuje on około 70 groszy i jest mega słodka :) jak by ktoś nie wiedział co to odpust http://pl.wikipedia.org/wiki/Odpust
Zapraszam na moją stronę http://nastoletniakucharka.blogspot.com/

Kulinarne pyszności Molki pisze...

u mnie była po 1 zł :) chyba mieszkam w droższym regionie :)

Anonimowy pisze...

ja uwielbiam miodki :) tez cmentarne ;)

La Lolla pisze...

ha, widziałam ostatnio w Dzień Dobry Tvn materiał o nich;)

Ewam pisze...

smak dziecinstwa :) zawsze sprzedawane byly przed cmentarzem...zajadalam sie nimi...

bentomonia pisze...

O ludzie, pamiętam to... nie pamiętam tylko skąd rodzice to przywozili...

Anna Loska pisze...

A my w Krakowie mamy miodek turecki :)

gin pisze...

Nigdy czegoś takiego nie jadłam, nawet nie widział... Albo nie pamiętam, że widziałam ;)

Anonimowy pisze...

Pamietam je, byly sprzedawane w Pulawach przy dworcu PKS, na popitke orenzada w woreczku