Karkówka

Karkówka na Boże Narodzenie
Składniki

  •  1,5 kg karkówki
  • zalewa  do  mięsa
  • 3  litry wody
  • 1/2 szkl  soli Royal
  • 2 łyżeczki płaskie  pieprzu   mielonego Royal
  • 2 łyżki majeranku  Royal
  • 5 ziaren  ziela   angielskiego  Royal
  • 5 liści laurowych  Royal
  • 3 ząbki   czosnku  drobno pokrojonego
  • 1 łyżeczka  słodkiej papryki  Royal
 Do garnka wlewamy  zimną  wodę,dodajemy zalewę(wszystkie przyprawy) następnie  wkładamy  karkówkę i gotujemy  przez 15 minut. Zestawiamy z   palnika  na 15 minut po czym zagotowujemy    ponownie. Uwaga    tym razem gotujemy 2 minuty, Po  zagotowaniu zostawiamy pod   przykryciem i  trzymamy do wystygnięcia. Po wystudzeniu wyjmujemy karkówkę z zalewy osączamy owijamy folią aluminiową wkładamy na  noc do lodówki.

5 komentarzy:

Dusia pisze...

u mnie właśnie się piecze:)

Anonimowy pisze...

Nie lubie..... Dlaczego ??? Kryptoreklamy nie lubię... Royal ??? Co to za badziewie ??? Nikt normalny o takiej firmie nie słyszał....Smutno mi , bo szukam przepisu, przepraszam , nie zajrzę już tu.... :(

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Szanuję Twoje zdanie,decyzję. Jeśli chodzi o przyprawy to można je spotkać w wielu sklepach.Niektóre przyprawy tej marki lubię i nie widzę w tym nic złego by o tym napisać.Podstawowe przyprawy mają w dużych opakowaniach,co mnie bardzo cieszy.Jest mi przykro ze wypominasz u mnie reklamę,sama też reklamujesz firmy :)Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

łącznie 17 minut gotowania i już? nie qmam tego . I co w wodzie bez dodatków z kranu gotować? a po co te wymienione przyprawy?

Kulinarne pyszności Molki pisze...

dziękuje za zwrócenie uwagi, było to przeoczenie z mojej strony już poprawiam.Pozdrawiam życzę milej niedzieli :)