Nóż elektryczny Severin-test

 Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą   Redcoon  pl adres znajdziecie tu, od której raz w miesiącu dostaję produkt do testów,który sama sobie mogę wybrać. Od dość dawna marzyłam o nożu elektrycznym.,dlatego też jego wybrałam. Chyba nie mogłam wybrać nic lepszego, nóż ukazał się rewelacyjny.
Tak jak kucharz ma zawsze dobry nóż, tak kuchnia bez noża nie może być. Nóż elektryczny firmy Severin  bardzo łatwo się używa,ma wygodny uchwyt,dokładnie kroi,jest  funkcjonalny,jest ostry uniwersalność  w używaniu ,nie ma problemu z czyszczeniem, możemy myć w zmywarce ostrze.  Nóż sprawdzi  się w kązdej kuchni,idealnie możemy pokroić pieczeń na plastry dzięki temu nie rozpada się, cieniutko możemy pokroić chleb co zwykłym nożem trudno byłoby.
Bardzo byłam ciekawa jak sobie poradzi z warzywami .Sprawdził się na szóstkę z plusem,Pomiodr został pokrojony na cieniutkie plastry..

Nożem elektrycznym możemy kroić pieczeń, chleb,warzywa i sery . Musimy pamiętać by nie uszkodzić noża krojąc pieczeń uważając na  kostki i chrząstki.
plusy noża elektrycznego .
Ułatwia krojenie na cienkie plastry,
pieczeń nie rozpada się.
jest funkcjonalny
jakość noża co ceny jest bardzo dobra.
minusem jest zasilanie na prąd, ponieważ w sytuacji jego braku noża nie będziemy mogli użyć.

Zastawiam się dlaczego tak długo noża elektrycznego nie było w mojej kuchni. Nie wyobrażam sobie pracy w kuchni bez niego.Polecam :)

5 komentarzy:

Takietampichcenie pisze...

Świetny produkt:)

Unknown pisze...

Widzę ze praktyczny i fajny ten nóż, jak cieniutko pokroił chleb!rewelacja.

Kulinarne pyszności Molki pisze...

oj tak rewelacja :)pozdrawiam :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

jestem tego samego zdania polecam :)

Adrian Moczyński pisze...

Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.