Jak schudnąć-mój sekret- pyszny koktajl odchudzający !!!



Odchudzanie zaczyna się  w głowie. Jeśli chcemy schudnąć na dłużej musimy pokonać nasze słabości  w głowie. Musimy nauczyć się  pokonywać pokusy, słabości, poskromić i oszukiwać głód, wytrwać  w postanowieniach. Trwale zeszczupleć możemy dzięki trwałej zmianie przyzwyczajeń w  trybie życia i w odżywaniu się. Przyczyną nadwagi są  dwa czynniki. Pierwszy za dużo jemy, zaś drugi spalamy mniej kalorii jak jemy.
Całkiem niedawno stosowałam diety tzw "modne" które pozwoliły na szybki efekt, gorzej było z utrzymaniem wagi. Organizm przestawiał się na oszczędny tryb, zmniejszało się zużycie energii. Efekt do końca życia na diecie lub efekt jojo. Diety i kuracje postne dodatkowo prowadzą do utraty masy mięśniowej, w efekcie nasze ciało będzie galaretowe, obwisłe. To co najgorsze może nas spotkać będąc na diecie to zaburzenia  w żywieniu co prowadzi do nie kontrolowanego głodu i objadania. Dlatego musimy odchudzać się z głową. Musimy zaplanować odpowiedni program żywieniowy z programom fizycznym  konsekwentnie go realizować. Odpowiednio skomponowana dieta z program fizycznym pozwoli na zgubić zbędne kilogramy zdrowo i na zawsze.Pierwsze na co warto zwrócić uwagę to; właściwa ilość kalorii,  około 1000-1200 kalorii. Komponując dietę pamiętacie by wszystkie składniki się w niej znalazły. Mój plan fizyczny wymaga dużej dyscypliny: rano przed śniadaniem gimnastyka 10-15 minut. Po śniadaniu rower lub nordic walking1-1,5 godziny w zależności jak mam czas. Przed kolacją gimnastyka ćwiczenia i stretching. Po kolacji rower lub nordic walking. Dodatkowo trzy razy w tygodniu agua aerobik.  W ciągu dnia wypijam dwie szklanki naparu z ziół (przepis niebawem na blogu). Zmieniłam nawyki żywieniowe, wprowadziłam program sportowy i efekty są rewelacyjne z których się bardzo cieszę. Na początku było bardzo trudno, były łzy i pot. Nie wyglądam źle może dam sobie spokój, po chwili wracała motywacja większa. Ciało wygląda ładnie, pozbyłam się pomarańczowej skórki robiąc masaże bańką chińską. Metoda bańką chińską jest dość tania  bańki około 25 zł  plus krem do cellulitu i krem bądź oliwa do masażu Uważam ze jest to jeden z lepszych sposobów na pozbycie się cellulitu robiąc masaże w domu.Teraz jest moc,energia i radość:) Mam genialną kondycję !!!. 
Dziś zapraszam Was na koktajl odchudzający jaki przygotowałam na śniadanie. Koktajl jest pyszny, lekki przygotowuje się go szybko.
składniki

  • 200ml jogurtu naturalnego gęstego 
  • 1/2 szkl jeżyn 
  • 2 łyżki otręby owsiane.
  • owoce sezonowe do dekoracji.

wykonanie 
Jeżyny dokładnie myjemy, osuszamy przekładamy do pojemnika malaksera. Dodajemy jogurt i otręby owsiane. Miksujemy następnie przelewamy do szklanki robimy dekoracje z owoców :)


1 komentarz:

Najlepsze książki o zdrowym odżywianiu pisze...

Mega inspirujący wpis - dziękuje! Będę musiał sprawdzić ten przepis i poszukać jeszcze innych ciekawych w takim klimacie :)