herbata lemon black Sir Willams

 Nie wiem jak wy, ale  ja zawsze  popołudnie zaczynam z filiżanką dobrej  herbaty i słodkością.  Wczoraj  piekłam   karpatkę  a że  zrobiłam trochę więcej ciasta  przygotowałam na niedzielę   ptysie z  truskawkami.
Nie wiedziałam  jaką   herbatę  wybrać, byłam  bardzo ciekawa połączenia  herbaty cytrynowej  z  ptysiem z  kremem.  Dlaczego tę wybrałam ? Ponieważ lubię  herbaty czarne  a ta jest  z  domieszką   cytryny co sprawia ze ma orzeźwiający  smak i idealnie się komponuje z ptysiem. Ma fajnie pachnie cytrusami.  Herbata czarna o smaku cytryny nadaje do deseru  możemy z  niej  przygotować herbatę mrożoną. Ale o tym będzie oddzielny post  (jak się  pogoda  poprawi).
Kochani  warto ją  wypróbować  jak się  w niej zakochałam. :)

2 komentarze:

Urszula - Proste potrawy pisze...

Wierzę na słowo , a zestaw pięknie się prezentuje :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuje zapraszam na stronę Sir William s . Napisz do nich a podobny zestaw może być Twój w ramach współpracy :)