omlet dietetyczny z owocami

Jak  już    pisałam  teraz  na  blogu będzie więcej dań dietetycznych z uwagi  na to ze się  odchudzam . Dziś  na śniadanie  przygotowałam omlet z  mąką owsianą i  owocami .
Składniki
  • 3  jajka
  • 1 łyżka  mąki owsianej
  • 1 mały jogurt
  • 2 łyżki mleka 
  • wanilia mielona Royal
  • czekolada Kotanyi
  •  owoce sezonowe
wykonanie
 Oddzielić   żółtka od  białka,następnie  ubić   pianę  z jajek ze szczypta soli dodać żółtka, mleko, wanilię i mąkę delikatnie wymieszać. Na rozgrzaną patelnię wylać ciasto piec z dwóch stron na złoty kolor.
Na talerzu położyć omlet, na nim ułożyć owoce polać jogurtem posypać czekoladą.



Kuchnia 24/7

1 komentarz:

Aldonka pisze...

Pyszności!!
Mi najbardziej smakują sniadanka zrobione przez mojego meżusia :)
Dzisiaj były tosty zainspirowane wizytą tutaj.
Z napisem z dżemu kocham moją Aldonie. :)