Pierś z indyka w sosie marokańskim




Kilka dni temu dostałam do przetestowania przyprawy marki Royal. Na pierwszy ogień wybrałam przyprawę Kurczak po marokańsku. Z uwagi na to, że jestem na diecie kolejny dzień, który mogę nazwać małym sukcesem zaszalałam i zafundowałam sobie całkiem egzotyczne danie, niemniej jednak wciąż dietetyczne. A że jednym ze składników, który gości bardzo często na moim stole jest indyk to na obiad przygotowałam pierś z indyka w sosie marokańskim

Składniki

  • 200 dag piersi z indyka
  • 2 łyżki przyprawy Kurczak po marokańsku od Royal 
  • sok z 1 cytryny
  • pieprz
  • sól
  • natka pietruszki
  • olej
  • masło
  • miód




Wykonanie
Do miseczki wsypujemy dwie łyżki przyprawy zalewamy wodą. Pierś z indyka kroimy na kawałki 2cmx 2cm. Na patelni rozgrzewamy olej z jedną łyżeczką masła, wkładamy pierś, smażymy z każdej strony. Pod koniec smażenia dodajemy przyprawę, wszystko mieszamy, dusimy pod przykryciem. Gdyby było za gęste dodajemy gorącej wody. Pod koniec duszenia dodajemy sok z cytryny.
Na drugą patelnię wkładamy dwie łyżki masła i jedną miodu. Gotujemy do rozpuszczenia. powstały sos dodajemy do piersi i wszystko mieszamy, chwilę gotujemy. Doprawiamy do smaku solą i pieprzem.
Możemy podawać z ryżem lub kaszą kuskus. Ja miałam pomidorki koktajlowe. Ech, dieta… ale danie wyszło pyszne.

2 komentarze:

Luka Li pisze...

Fajne danie:)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

I smakuje wybornie! :)