koszyczki z ciasta fillo nadziewane warzywami i serem

 Sezon na wakacje trwa na blogu będą pojawiać się przepisy z różnych stron świata, Dziś zapraszam na przekąskę z ciasta filo z warzywami jest bardzo lekka pyszna efektowna. Stanowi uzupełnienie dekoracji stołu. Zapewne się domyślacie chodzi o kuchnie grecką.
Składanki 
  •  100g masła
  • 1 opakowanie ciasta filo
  • nadzienie
  • 1 bakłażan
  • 1 papryka 
  • 150g sera
  • świeży tymianek
  • olej rzepakowy 


wykonanie
Masło rozpuściłam w garnuszku.Na stolnicy rozłożyłam ciasto  posmarowałam  masłem zrobiłam koszyczki  z ciasta fillo które upiekłam w piekarniku  w temp 180stopni około 15 minut.Bakłażana pokroiłam w kosteczkę posypałam solą, odstawiłam na 30minut. następnie odcisnęłam sok.
Na oleju podsmażyłam bakłażana około 8  minut,dodałam pokrojoną paprykę,ser i tymianek dodałam sól i pieprz do smaku.Wszystko dokładnie wymieszałam.
Do koszyczków włożyłam farsz zrobiłam dekoracje z warzyw i sera .

8 komentarzy:

Inspirowane Smakiem pisze...

Kiedyś dość intensywnie szukałam ciasta filo w sklepach w Polsce i nie znalazłam, a zawsze chciałam go użyć. Wygląda super.

Pozdrawiam, A. :)

Kasia pisze...

Faktycznie, bardzo efektowna przekąska. :)

Unknown pisze...

fajnie wygląda:)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuję za pozdrowienia. Długo szukałam i znalazłam w makro.Pozdrawiam serdecznie :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

dziękuję staram się:) Pozdrawiam słonecznie:)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuję pozdrawiam cieplutko :)

Łucja pisze...

bardzo mi się podobają takie koszyczki :) efektowna przekąska :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuje pozdrawiam serdecznie:)