Wygrałam pobyt i warsztaty w Siedlisko Architekta

Kilka dni temu przez przypadek znalazłam na Fecebook stronę Siedlisko Architekta na którą Was serdecznie zapraszam. Link do strony znajdziecie tu. Uwielbiam takie klimaty,wnętrza przepiękne,wszystko bardzo gustowne,jednym słowem oglądałam stronę z  zaciekawieniem.Właściciele tego miejsca mają świetny gust, potrafią znaleźć przepiękne perełki Własnym oczom nie wierzę konkurs :)Decyzja szybka biorę udział,wiem ze marzenia się spełniają,a moim było tam pojechać. Z niecierpliwością czekałam na wyniki konkursu. W niedzielę zaglądałam kilka razu z różnych powodów bardzo mi sie podoba to miejsce,byłam ciekawa kto wygrał.Pojawia się informacja wiemy kto wygrał. Napięcie rośnie czas biegnie. I o to są wieczorem. Wygrała Mariola Grzęda:):)!!!!!!Cieszę się strasznie i nie wierzę ze to ja. Tak to ja będę 15 sierpnia gościom w Siedlisku. Atrakcji właściciele przygotowali wiele o których możecie przeczytać na stronie tu . Warsztaty kulinarne poprowadzi  Anna Maria  prowadząca bloga Kucharnia adres strony znajdzie tu, Program warsztatów jest bardzo ciekawy,  na pewno będzie  cudowne, jedyne niezapomniane. Zdjęcia w takiej scenerii będą przepiękne. Przygotuję dla Was mega relację z pobytu i warsztatów.


Bardzo dziękuję właścicielom  Siedliska Architekta za ufundowanie  nagrody .

Zdjęcia wykorzystane w poście  pochodzą ze strony Siedliska Architekta. Za zgodę bardzo dziękuję :)

Brak komentarzy: