365 stron życia 2014


 365 stron życia 2014 ukazał sie nakładem wydawnictwa Jedność w miękkiej okładce. klik
Moja przygoda z wydawnictwem Jedność trwa od kilkunastu lat.Nie jestem w stanie, która książka była pierwszą w mojej bibliotece, ponieważ zamówiłam wiele tytułów głównie o tematyce Aniołów,kilka książek Anselm Grun i Księdza Marka Dziewieckiego,wśród nich znalazł sie kalendarz na nowy rok z motywem Aniołów i piękny czerwony kubek.Od tamtej pory książki i kalendarze wydawnictwa Jedność towarzyszą mi w życiu. Przeważnie kupowałam terminarze tematyczne było ich kilka a tu mam wszystko w jednym.


Kiedy pierwszy raz zobaczyłam 365 stron życia 2014 pomyślałam muszę go mieć.Tak naprawdę nie mogłam sie doczekać, kiedy poczuję szelest kartek kalendarza. Z pomocą przyszło wydawnictwo Jedność za co bardzo dziękuje.Moja intuicja mnie nie zawiodła kalendarz okazał się starzałam w dziesiąte,znalazłam w, nim wszystko czego szukam.

Dla mnie jest nadzwyczajny,uniwersalny,znajdziemy w, nim to z czego korzystamy, na co dzień.Dowiemy się z niego, kto jest patronem dnia,kto w jakim dniu obchodzi imieniny,jakie znaczenie mają nowe terminy,rady jak sobie radzić w problematycznych sytuacjach,informacje na temat Słońca,jaka jest niedzielna Ewangelia komentarze do niej.Bardzo dużo jest ciekawostek,zagadek.
  Osoby lubiące gotować znajdą w, nim przepisy kulinarne na różne dania np zupa Św Łucji,makaron z pijanymi grzybami,ruskie bliny,zupa słoninowa Sykstusa V i wiele innych ciekawych przepisów.
Wydawca zadbał o to, by znalazło sie miejsce na sporządzenie notatek,mamy też stałe miejsce, gdzie zapiszemy informacje na temat rocznic i wydarzeń rodzinnych o których czasami zapominamy  i to co najmniej lubimy miejsce na wydatki :)
Jest to pierwszy tego typu kalendarz jakich korzystałam do tej pory,jestem, nim zachwycona, ponieważ znajduję w, nim to, co szukam, na co dzień. Jedynie co mogłabym nazwać małym minusem to wielkość,raczej nie zadaje się do damskiej torebki.Za mało  jest miejsca na notatki,co może być problemem dla osób które lubią zapiski w kalendarzu.Dla mnie 365 stron życia jest kalendarzem rodzinnym,z którego będzie mógł korzystać każdy członek rodziny.Dla mnie będzie fajną codzienna lekturą przed snem.

Kalendarz  365 stron życia możemy otrzymać  za darmo składając zamówienie do 20.12.2014 w księgarni wydawnictwa Jedność  klik.

Brak komentarzy: