Romantyczna kolacja sałatka z makaronem,piersią z kurczaka



Walentynki zbliżają się wielkimi krokami przygotowałam pyszne danie jakie możecie przygotować dla swojej drugiej połówki.Dodatkowo wykorzystałam bardzo tajemniczy składnik??Smalec Smakowita pajda zaskoczyła mnie wyjątkowo,nadała sałatce  charakteru i wyjątkowości.

Składniki:
  • 1 piersi  z kurczaka 
  • Smakowita Pajda z ziołami ogrodowymi
  • Pieprz   czarny 
  • zioła do drobiu
  • Sól
  • makaron serduszka
  • papryka czerwona
  • orzechy włoskie


Piersi z kurczaka myjemy osuszamy i kroimy na kawałki. Posypujemy pieprzem czarnym, ziołami do drobiu, ognistą mieszanką i odstawiamy do lodówki na ok dwie godziny. Na patelni rozpuszczamy dwie łyżki smakowitej pajdy ii wkładamy pierś z kurczaka. Smażymy kilka min do zrumienienia. Makaron gotujemy według przepisu na opakowaniu ( al dente). W misce mieszamy makaron, pierś z kurczaka, pokrojona paprykę, orzechy włoskie. Dekorujemy świeżymi ziołami. Całość skrapiamy sosem z pieczonej piersi z kurczaka.
 

Smakowita Pajda zaskoczyła mnie,dzięki niej   pierś z  kurczaka  hmm...delicje! Krucha, delikatna, soczysta i aromatyczna.

5 komentarzy:

Unknown pisze...

wygląda kolorowo i smacznie:)

bo gotowac kazdy moze pisze...

interesujaca :)

zapraszam na mojego swiezo powstalego bloga
www.bogotowazkazdymoze.blogspot.co.uk

kwatera Gdynia pisze...

Śliczna, fajne danie na Walentynki. Gratulacje.

Olka pisze...

Ale fajny makaron :)

Anonimowy pisze...

Można go kupić w kauflandzie- jakby ktoś pytał:)