Konkurs na Dzień Kobiet

Wielkimi krokami zbliża się 8 marca,chciałabym ogłosić Konkurs z okazji Dnia Kobiet.
„Mój wymarzony prezent na Dzień Kobiet od http://www.cazuela.pl/.

Zadaniem konkursowym będzie wybór idealnego prezentu ze strony  fundatora  nagrody www.cazuela.pl 
 i uzasadnienie  tego wyboru w komentarzu.

Komentarz piszemy tu pod postem,  zostawiamy adres mailowy. Ewentualnie autorskie zdjęcia, prace graficzne wysyłamy na adres - grzedama@interia.pl , lub bezpośrednio zostawiamy na tablicy FB  Kulinarne pyszności Molki (zostanie utworzony specjalnie do tego celu album z pracami konkursowymi).
Jest to bliźniaczy konkurs organizowany również na blogu Malinowe pocałunki

Regulamin.
1. Forma odpowiedzi jest dowolna. Liczy się kreatywność i pomysł.
2. Do wygrania jest zestaw naczyń: zestaw do zapiekanek dla 4 osób (4 x cazuela 18cm band + 4 drewniane deseczki na podkładkę)


.
 Nagroda może się różnić od zdjęć zamieszczonych poście
3. Konkurs zaczyna się 2.03.2014 i kończy 8.03.2014
4. Wyniki ogłoszone zostaną na blogu i stronie fb w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu.
5. Laureaci zobowiązani są podać dane potrzebne do wysyłki w ciągu 3 dni od dnia, w którym zostaną podane wyniki – po tym czasie nagroda zostaje przekazana innemu uczestnikowi zabawy.
6. Udział w konkursie jest równoznaczny ze zgodą na dobrowolne podanie danych do wysyłki w przypadku wygranej, oraz do publikacji wpisu,  zdjęcia na FB i moim blogu.
7. Nie ma limitu co do ilości wysłanych propozycji, ale nagrodę można wygrać tylko raz.
8. Miło będzie kiedy polubicie stronę Cazuela.pl. 
Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych.
I nie jest w żaden sposób powiązany z Facebook.
Nagrody będą wysyłane jedynie na terenie Polski, na adres podany przez laureata w mailu.
Wysyłka nagród  w terminie 14 dni od ogłoszenia zwycięzców.
Gorąco zachęcam i zapraszam do wzięcia udziału w konkursie!

35 komentarzy:

Justyna pisze...

" Cocot 12 cm - hiszpański garnek gliniany" - dlaczego? Ktoś by powiedział, co to za prezent - mały, tani garnek. Ale wg mnie czasami takie małe i tanie rzeczy sprawiają większą radość, niż kosztowne prezenty. A ten garnek, mimo tego, że jest tani, to wykonany z trwałego tworzywa, a przecież to właściwie jest najważniejsze w prezentach i nie tylko... trwałość :) By cieszyły jak najdłużej.
e-mail: jmjustys21@o2.pl

Małgorzata Ziółkowska pisze...

Dla mnie idealnym prezentem jest gliniany garnek w którym wypiekałabym chleby...idealna sprawa przede wszystkim dla osób, które wypiekają chleb od niedawna i obawiają się przenoszenie go łopatą do pieca...niczego nie trzeba przenosić, chlebek rośnie w garze i w garze się wypieka..a jakie piękne pęknięcia wtedy ma:)) idealny prezent!

gosiaziolkowa@gmail.com

Wiem co jem pisze...

"Cazuela 20 cm Negra - hiszpańska gliniana forma do tarty" - to jest to co chciałabym dostać na prezent w tym wyjątkowym dniu. Nie perfumy bo od nich boli mnie głowa, nie modne ciuszki bo i tak najczęściej paraduję w kuchennym fartuszku, ale takie eleganckie i dostojne naczynie. Ono sprawiłoby mi wiele radości. Po pierwsze wyjątkowo pięknie prezentowałoby się na moim stole, a po drugie to w czarnym naczyniu mniej widać gdy coś się przypali, a to cenna zaleta.
aroniawiemcojem@gmail.com

Anonimowy pisze...

Cazuela 28 byłoby najlepszym prezentem dla mamuśki i 4 sióstr z okazji Dnia Kobiet, które razem ze mną w kuchni tworza 6-pak pichcący :) To naczynie pozwoliłoby tworzyc zapiekanki, lasagne i inne cudne rzeczy. Podając w nim dowolną potrawe odnosilo by sie to zawsze do tradycji :) piotr_kaminsky@o2.pl

Anonimowy pisze...

Cazuela- zestaw do tapas no.4
Według mnie to świetny prezent na dzień kobiet! Zestaw do tapas byłby idealnym rozwiązaniem dla niespodziewanych gości, a gospodyni zamiast stresować się tym co szybko przygotować może po prostu ułożyć małe przekąski na tym uroczym talerzu. Każdej kobiecie taki prezent ułatwiłby przyjmowanie gości i zaoszczędził jej czasu na przygotowywaniu potraw.
Maja Kostrzewa,
majkos26@wp.pl

Anonimowy pisze...

Cocot 17 cm od firmy Cazuela sprawi,że każdego dnia w mojej kuchni będzie danie jak co niedziela:) asiula1618@interia.pl

Anonimowy pisze...

Moja mama uwielbia dania z piekarnika a najbardziej zapiekanki.Nie ma niestety jeszcze tego o czym od dawna marzy-talerza z glinianki.Wymarzonym prezentem wieć dla mnie i dla mamy były własnie od Cazuela hiszpański talerz gliniany.
W nim kazde podane danie było by wręcz doskonałe-zdrowe, kolorowe, po prostu świetne i długo długo , długo ciepłe!! Obie z mamą mamy kulinarne nieziemskie plany więc były bysmy szczęsliwe gdybysmy dostały na Dzień KObiet od Cazuela na przykład talerz gliniany :)Pozdrawiam serdecznie.
BOZENA ZIARNO , EMAIL bozenn1@wp.pl

Anonimowy pisze...

Idealnym prezentem dla kreatywnej kobiety byłaby drewniana podkładka pod gorące naczynia z firmy Cazuela, którą można wykorzystać jako szkielet dla nowoczesnego wiosennego bukietu :) Wystarczy taką podkładkę położyć na szklanej misie wypełnionej wodą, a w otwory włożyć piękne wiosenne kwiaty, np. tulipany lub narcyzy i niezwykła kompozycja gotowa :)
Tak właśnie wyglądałby powiew wiosny na 8 marca :) kriva@interia.pl

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuję za zgłoszenie pozdrawiam :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuję za zgłoszenie poproszę o zdjęcie chlebka :) Pozdrawiam serdecznie :)

Anonimowy pisze...

Jestem mężczyzną, ale też wybieram prezenty na dzień kobiet, dla mojej żony :)
Wymarzony prezent to z pewnością hiszpański garnek gliniany:
http://www.cazuela.pl/pl/p/Cocot-17-cm-hiszpanski-garnek-gliniany/11
Piękny, elegancki, bardzo funkcjonalny. Do pieczenia, podgrzewania, serwowania dań. Dosłownie do wszystkiego. Jestem wielbicielem jedzenia, ale lubię również, gdy jedzenie jest ładnie podane. A w takim hiszpańskim garnku każde danie będzie prawdziwym rarytasem.

zabajkowany@wp.pl

Mulinka Kordonkowa pisze...

Wymarzonym prezentem był by Cazuela - zestaw do tapas no.3 . Wybrałam akurat ten produkt ponieważ chciała bym taki zestaw sprezentować mamie . Moja kochana mama lubi ogólnie gliniane naczynia i zawsze marzyła o takim zestawie doo tapas jednak jak to w życiu bywa gdy już zaoszczędziła sobie pieniążki by sobie coś do kuchni kupić to coś zawsze wyskoczyło a to buty dla siostry trzeba było kupić , to pralka się zepsuła i w sumie po dziś dzień mama nie kupiła sobie tego zestawu. Mama ma urodziny 1 kwietnia i chciałam by to jej życzenie o zestawie do tapas spełniło się .
mulinka5656@gmail.com

Anonimowy pisze...

W odpowiedzi na Twoje pytanie
Idealny prezent na Dzień Kobiet dla mnie
To Plata- Hiszpański talerz gliniany
Abym mogła podawać na nim przystawki
dla mojej rodziny i przyjaciół przez dzień cały.
Idealnie by na nim wyglądały serki, warzywka i serdelki,
które do mych gości "pysznie" by się uśmiechały.
A poza tym ja w to wierzę,
że każda z Pań chciałaby mieć ze cztery takie talerze.
Nie wspominając już, o tym,
że kwiatki, czekoladki i cukierki
to dla kobietki jako prezent przeżytek wielki
Więc taki talerz to idealny prezent dla Pań,
aby mogły serwować na nim wiele pysznych swoich dań. :)

kandybbb@wp.pl

Unknown pisze...

Cocot 17cm .
W domu od rana pachniało by przepysznym gulaszem.
Latem robiliśmy go na ognisku razem.
Ja i moi znajomi takich wspomnień mamy wiele.
Gdybym podała go w takim garnku,nie obraziliby się,ci moi przyjaciele. :P
85paulab@gmail.com

Droczilka pisze...

Ma być kreatywnie? No to ja wybrałabym drewnianą łopatkę do placków, bo kreatywnością zastosowań pozostawia cały asortyment sklepu gdzieś daleko w tyle :-). Można oczywiście, zgodnie z pierwotnym przeznaczeniem, przewracać nią placki na patelni, a oprócz placków,także naleśniki, kotlety,omlety i co tylko zechce nam się na tę patelnię wrzucić.Można zamieszać zupę w dużym garze albo ciasto ma muffiny. Można poklepać kogoś po ramieniu. Można podrapać się po plecach. Można unicestwić muchę lub komara. Można toczyć nierówną walkę z molami spożywczymi i ubraniowymi również. Można groźnie wymachiwać. Można uderzyć w stół (a nożyce z pewnością się odezwą). Można zeskrobywać ze ścianek naczynia rozpuszczoną czekoladę. Można postukać się lub kogoś w czoło, co pewnie w stosunku do własnej osoby niezwłocznie uczynić powinnam ;-). Takich i innych "może" są co najmniej dziesiątki, a całe to bogactwo wyboru mogłabym mieć za 1.09 PLN. Bajka! :-) droczilka@gmail.com

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuję za zgłoszenie Pozdrawiam serdecznie życząc powodzenia :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuję za zgłoszenie Pozdrawiam serdecznie życząc powodzenia :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuję za zgłoszenie Pozdrawiam serdecznie życząc powodzenia :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuję za zgłoszenie Pozdrawiam serdecznie życząc powodzenia :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuję za zgłoszenie Pozdrawiam serdecznie życząc powodzenia :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuję za zgłoszenie Pozdrawiam serdecznie życząc powodzenia :)

Unknown pisze...

Moim wymarzonym i idealnym, wybranym przeze Mnie prezentem na zbliżający się Dzień Kobitek byłby Cazuela - zestaw do tapas no.4 a dlaczego ? ponieważ pełną parą remontuję swoje ' własne' 'pierwsze' po kroku w dorosłość mieszkanie, w którym będę musiała stać się gospodynią dla Mojej małej rodzinki :) i taki oto zestaw pomógłby Mi i pozwoliłby w bardzo fajny sposób przygotować stół z przekąskami na każde odwiedziny gości i co najważniejsze na PARAPETÓWKĘ :D hehe

e-mail : maly19r10@gmail.com

Olivciowe pasje z natury pisze...

Cazuela 18 cm band-hiszpańskie naczynie gliniane.
Odkąd sięgam pamięcią zawsze spędzałam wakacje u mojej babci na wsi, która piekła niesamowitą bułkę drożdżową w takim właśnie naczyniu glinianym. Ten cudowny smak tej bułki i gorącego kakao na długo pozostał na zawsze w mojej pamięci. Od tamtej pory nigdy nie jadłam tak cudownej bułki. Naczynie to byłoby dla mnie idealnym prezentem na Dzień Kobiet . Za każdym razem gdy piekłabym w nim bułkę wg przepisu babci, udawałabym się w podróż do "Utraconego Raju z dzieciństwa", który wypełnia smak natury i pokusa powrócenia do czegoś, co nas do tego stopnia zaintrygowało, że dla tej maleńkiej chwili przyjemności, jesteśmy gotowi zaprzedać swoją duszę diabłu. Ten smak to "idealny i beztroski świat z dzieciństwa", do którego przenosimy się za każdym razem, ilekroć wyciągniemy z piekarnika naczynie gliniane Cazuela.
patitrabi@o2.pl

kasiek pisze...

Gdybym mogła wybrać tylko tę jedną, jedyną rzecz z całego asortymentu, wybrałabym...zestaw do tapas no.4;) Gotowanie to dla mnie sztuka - nie mam w tej dziedzinie ani szczypty talentu i, tak miedzy nami, w kuchni wolę podziwiać niż tworzyć...Jednak z drugiej strony lubię od czasu do czasu a nawet cześciej spotkać się nad talerzem w gronie przyjaciół i w takich sytuacjach ten zestaw byłby idealny. Przy niewielkiej dawce wysiłku i zdolności z jego pomocą byłabym w stanie stworzyć kolację, która by byłaby ucztą nie tylko dla podniebienia, ale i oczu; ucztą, która pzrez żołądki trafi do serc :)
Och, moje kobiece serce już drży na mysl, ze w mojej maleńskiej kuchni mogą zamieszkać takie piękne naczynia - to byłaby idealna niespodzianka na Dzień Kobiet i nawet nie obraziłabym się, że mieści się w jednej kategorii z tymi funkcjonalnymi prezentami;)

senzasonno@gmail.com

Unknown pisze...

Cóż, nie będę oryginalna pisząc, że zestaw do tapas no.4 to idealny prezent :) dla mnie zwłaszcza, bo wyprowadziłam się z domu do wynajmowanego mieszkania i dopiero kompletuję sobie przybory i zastawę kuchenną. Z okazji urodzin znajomi wsparli mnie paterą do ciasta i chochlą, ale nie mogę uzupełniać braków co roku na urodziny :) Taki zestaw ułatwiłby mi funkcjonowanie i przy okazji mogłabym ich częściej zapraszać :)

e.wyszomirska@gmail.com

Anonimowy pisze...

Cazuela - zestaw do tapas no.4

taki prezent-super sprawa
niezła by była zabawa
gości bym do domu zapraszała
winem i przekąskami częstowała
taki zestaw to moje marzenie
i tutaj jest nadzieja na jego spełnienie
lecz czy zasłużę na taki gest
od tego komisja właśnie jest
kupić go nie mogę sama
bo podwójna ze mnie mama
wydatków dużo mam
i zbyt mało zarabiam
dlatego z prośbą się zwracam
przepraszam że głowę zawracam
czy do mej kuchni coś przybędzie
to zagadką dla mnie będzie
na wyniki czekać będę
może to ja nagrodę zdobędę:)

mycha_klima@wp.pl

kuchennefascynacje pisze...

Drewniana łyżka okrągła a czemu taki wybór bo ma chyba najbardziej wszechstronne zastosowanie. Miesza, uciera, świetnie się na niej wiesza gazę z serem żeby serwatka odciekła,nadaje się na zabawkę dla dziecka a jak się wysłuży to do ogródka oznaczyć warzywa czy ziola można i można nią też naprostować chłopa w domu jak nas doprowadzi do szewskiej pasji. Takie praktyczne rzeczy najbardziej lubię :)

kuchennefascynacje@o2.pl

Anonimowy pisze...

8 marca już tuż tuż a że jestem kobietą i przy garach lubię stać, wcale bym się nie obraziła gdybym w prezencie dostała zamiast kwiatka co zaraz mi zwiędnie, coś praktycznego i szczególnie do mnie pasującego. Coś co sprawiłoby że dostałabym wypieków na twarzy, coś co ostatnio cholernie mi się marzy dniami i nocami... - forma kwadratowa lub prostokątna do zapiekania mała, abym nietypowy naleśnik prosto z pieca przygotowała :) Dutch Baby za mną chodzi z owocami leśnymi i delikatnie rozpływającym się w ustach serkiem mascarpone, taki chrupiuteńki i puszysty jak chmurka, cukrem pudrem opruszony wraz ze świeżo startym cynamonem. Szukałam foremek, były nawet raz w Biedronce ale że zbyt maleńkie to zaoszczędziłam tylko pieniądze. Kolejne znalazłam w internecie ale były dla mnie zbyt drogie, więc po prostu odpuściłam je sobie... I tak co rusz serwując po internecie szperam to tu, to tam z nadzieją że gdzieś je wreszcie sobie ustrzelę. Z ręką na sercu i przyznając się bez bicia, nagroda jaka jest w konkursie to właśnie to na co tak długo i namiętnie wciąż czekam! Naczynie gliniane do zapiekanek cazuela chciałabym dostać w prezencie, a że są aż 4 sztuki do wygrania w komplecie, to powoduje że moje serce przyśpiesza i nic tylko proporcje składników co chwila sobie w głowie odmierzam. Widząc oczami wyobraźni jak naleśniki w nich wyciągam z gorącego pieca, mam wypieki nawet na ... nogach i plecach :P Takie naleśniki na jajach od wolnej kurki, na mące pszennej prosto z młyna, na mleku kokosowym i masełku osełkowym z dodatkiem pasty waniliowej, cukru palmowego i szczypty dobrze zmielonej soli. Takie ciepluteńkie, pachnące, obłożone odmrożonymi leśnymi owoców zapasami: borówkami, malinami i jeżynami zatapiającymi się w serka delikatnej otchłani... Rozmarzyłam się kulinarnie ale u mnie to normalne ;) Kuchnia moim żywiołem a naleśnik z pieca przyjemnym dla mnie oczekiwanym wyzwaniem, lecz NACZYNIE GLINIANE DO ZAPIEKANEK CAZUELA to idealny prezent właśnie dla mnie!!!!! :)

Pozdrawiam modliszka201@wp.pl

Ale Smaki pisze...

Przeglądam, przeglądam, przeglądam :)
I chciałabym tyle rzeczy :D Strona już "siedzi" w ulubionych na komputerze :)
Jeśli miałabym wybierać to jednak bez wątpienia stawiam na zwykły talerz gliniany. Pewnie zdziwisz się czemu taki prosty wybór? Kocham talerze! Zbieram ich każdą ilość :) Im bardziej wymyślne tym lepiej, są idealne do zdjęć (chociaż czasem niestety światło zbyt ostro się od nich odbija). Ale zdałam sobię sprawę, że w mojej kolekcji brakuje właśnie najzwyklejszego glinianego talerza! Czas to zmienić :)
Myślę, że to na czym podajemy potrawy jest bardzo ważne i wydaje mi się, że jedząc w gorące, wakacyjne popołudnie tapas z takiego talerza poczuję się jak w Hiszpanii, mimo, że nigdy tam nie byłam!
Pozdrawiam Serdecznie
Ola Kurzyńska
blogalesmaki@gmail.com

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuję za zgłoszenie Pozdrawiam serdecznie życząc powodzenia :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuję za zgłoszenie Pozdrawiam serdecznie życząc powodzenia :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuję za zgłoszenie Pozdrawiam serdecznie życząc powodzenia :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuję za zgłoszenie Pozdrawiam serdecznie życząc powodzenia :)

Unknown pisze...

Dzięki mojej mamie mam gastronomiczną duszę :) a w ofercie Cauzeli najbardziej ujął mnie hiszpański garnuszek .Do gotowania nabiera mnie ochota gdy w mojej kuchni znajduje się Cocota .12 cm takie są garnka wymiary a on w kuchni potrafi zdziałać czary .W tym garnku zupy i gulasze gotuje czym moją rodzinkę raduje .Słodko się w nim cukier przechowuje a dzięki niemu herbata lepiej smakuje .Garnki hiszpańskie są kruche i wymagają delikatnego traktowania tak jak wrażliwa blogerka ,która z Kulinarnych Pyszności się wyłania .Taka właśnie jest Pani Mariola która dobremu gotowaniu zawsze stawia czoła .Mariola jest niezwykle sympatyczną Panią i robi niesamowity tort czekoladowy z bitą śmietaną .Każdego dnia jej post jest interesujący jak deser czekoladą płynący .Poznaj kuchnie w innych wymiarach i spróbuj dietetyczną pierś z kurczaka z szybkowara.Na blogu Kulinarnych Pyszności potrawy są zdrowe i kaloryczne jak pączki karnawałowe .Razem z rodzinką tutaj zaglądamy i wielką radość z tego mamy .dziewczyna50@gazeta.pl

Agata Borowska pisze...

Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.