Przechowywanie noży

 Uważałam że noże służą do krojenia ,siekania znałam bardzo popularny podział noży, ostrzyłam aczkolwiek nie przywiązywałam do nich dużej uwagi. Moim ulubiony nożem jest nóż szefa kuchni Global.


Dopiero, kiedy dostałam noże kuchenne  , każdy był osobno zapakowany. Przekonałam się, jak dobre są noże, jak należy o nie dbać,tych informacji było bardzo mało. Przeważnie przechowywałam noże w szufladach kuchennych, ale teraz wiem ze najlepiej przechowywać w blokach z różnych tworzyw. Na rynku znaleźć dziś można stojaki na noże o różnym wyglądzie wybór jest trudny. Można zaopatrzyć się w drewniany stojak na noże (w całości z drewna lub połączony z elementami ze stali czy tworzywa. Mój wybór padł na drewniany blok z miejscem na noże, który sprawdza się fanstatycznie.

 


Będąc na warsztatach nauczyłam się techniki krojenia. .Jak ważna jest technika krojenia, która nie jest trudna do opanowania. Ostrym nożem raczej się nie skaleczycie , jedynie tępym pamiętacie o tym. Do tej pory uważałam ze mój zestaw jest dobry do domowego użytku.

 .Zauważyłam ze większość szefów kuchni ma swoje noże, dba o nie w kuchniach przeważnie używają listew do nozy. Pomyślałam ze mogę dodatkowo w kuchni zamontować 

Brak komentarzy: