Dietetyczny koktajl malinowo-truskawkowy

Sezon na owoce w pełni. Dziś na śniadanie zrobiłam bardzo zdrowy koktajl truskawkowo-malinowy. A że owoce w tym roku mają mało cukru dołożyłam miód. W sezonie letnim z owocami nie ma problemu a tak pyszny miód możecie kupić w Anielskich Przysmakach czyli http://anielskieprzysmaki.pl. / Miód jest bardzo zdrowy i rewelacyjny w smaku jutro w planach przygotowanie sosu do sałatek na bazie miodu. Wyszło pysznie dietetycznie i co ważne zaspokaja głód.


Składniki
  • 1 szkl truskawek
  • 1 szkl malin
  • 3 łyżki miodu leśnego
  • mięta do dekoracji 
  • szczypta wanilii 

Wykonanie
Wszystkie składniki maliny,truskawki, miód włożyłam do wysokiego naczynia następnie zmiksowałam. Koktajl wlałam do kieliszka zrobiłam dekoracje.

4 komentarze:

*D pisze...

To by wyjaśniało obecność DIETETYCZNEGO koktajlu! :)
Widzę, że wczoraj gościł sernik nowojorski, który wygląda wspaniale :)
Jesteś na jakiejś specjalnej diecie, czy po prostu ograniczasz się troszkę?
dariawkuchni.

Unknown pisze...

wygląda pysznie:)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuje pozdrawiam :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dzięki serdeczne za miłe słowa. Tak to prawda jestem na diecie wiem co mogę jeść a co muszę ograniczyć :)