Dietetyczny łosoś na parze na placuszkach jaglanych podamy z grillowanym selerem i warzywami z oliwą


Podobno połowa populacji ludzkiej  ma problemy z utrzymaniem prawidłowej wagi, z odpowiednim przygotowaniem posiłków zdrowych i motywacją. Kilka miesięcy temu należałam do tej grupy, przyszedł taki czas. Powiedziałam nie pora zrobić coś dla siebie. Dziś przygotowałam bardzo zdrowy dietetyczny obiad w którym główne rolę gra łosoś i warzywa. Obiad mogę określić jednym zdaniem. Petarda :):)


składniki

  • 100g łososia
  • Sok i skórka z cytryny
  • Pieprz
  • Placuszki z kaszy jaglanej
  • 1 szkl ugotowanej kaszy jaglanej
  • 2 łyżki otręby owsiane Kupiec
  • 1 jajko
  • pieprz do smaku
  • dodatkowo
  • seler
  • rukola
  • kiełki brokułu
  • pomidor koktajlowy
  • cebula czerwona
  • oliwa Verdenso marki Olitalia.


 Wykonanie
Porcję łososia czyścimy skrapiamy sokiem z cytryny posypujemy skórka z cytryny  i pieprzem. Rybę i cebulkę gotujemy na paprze.
Seler obieramy myjemy kroimy na krążki. Gotujemy w mleku al dente. Na patelnię grillową wkładamy seler lekko podgotowany grillujemy z każdej strony przez chwilę.
Do miski wkładamy kaszę, otręby jajko, pieprz. Łyżką wyrabiamy na jednolitą masę.  suchą patelnię wykładamy arkuszem papieru do pieczenia, na którym smażymy placuszki po kilka minut z każdej strony.
Łososia podajemy na placuszkach z kaszy jaglanej  z warzywami grillowanymi  z oliw.
Prześlij komentarz