Dietetyczny obiad pierś z indyka...

Nigdy nie jest za późno by zdrowo zdrowo się odżywiać zadbać o siebie i swoich bliskich. Zmienimy nasze nawyki żywieniowe na bardziej zdrowe poczujemy się lepiej, zdrowiej pełni pozytywnej energii.
Dziś w kuchni Molki czeka na Was grillowana pierś z indyka, komosa ryżowa, rukola, pomidorki koktajlowe i parmezan.  Dodatkowych walorów smakowych nadał olej rzepakowy o aromacie dymnym, który fajnie podkręcił smak dania :)

Składniki 

  • 200g piersi z indyka
  • 1/2szkl komosa ryżowa
  • rukola
  • parmezan 
  • pomidory 
  • olej rzepakowy o naturalnym aromacie dymnym klik
  • sól, pieprz PREMIEUR  do smaku 

Wykonanie
Pierś z indyka umyć osuszyć, pokroić na kawałki pieprzem i solą. Odstawić w chłodne miejsce.

Komosę ryżową ugotować według przepisu na opakowaniu.
Na patelnię grillową wlewamy olej rzepakowy o naturalnym aromacie dymnym rozgrzewamy i smażymy pierś z indyka z każdej strony.

Podanie 
Na talerz wykładamy komosę ryżową, pierś z indyka, rukolę, pokrojone pomidorki, parmezan całość skrapiamy olejem rzepakowym wędzonym. 
Prześlij komentarz