Coca Cola przygotowana w domu
















Moją    przygodę z  coca  cola przygotowaną w domu zacznę  od  zadania sobie  pytania. Czy można przygotować  coca  colę w domu ?  Moja odpowiedz   do tej pory była  jedna  wcześniej należy iść do sklepu kupić  i dopiero  mając w domu możemy  przygotować  pyszny napój z  coca  colą.  Ale teraz  moja  opowiedz  jest zupełnie  inna  mogę  sobie sama przygotować   coca colę w  domu   z całą stanowczością  mogę   napisać  jest  lepsza  od  tej którą  mamy dostępną w sklepie  o tym  możecie się  przekonać dzięki  firmie sodastream  która  zajmuje się dystrybucją   i sprzedażą    urządzeń do  przygotowywania wody sodowej i napojów  smakowych.  Dziś mam  przyjemność wypróbowania syropu  cola  który okazał się  bardzo dobry w smaku,   mogę   ją przygotować o każdej porze,jedynie  co  jest  potrzebne to  urządzenie do przygotowania    wody sodowej,  syrop  coca   cola i woda. Nie  ma  to żadnego mowy o energii elektrycznej ponieważ  nasze   urządzenie  działa  bez  użycia  energii . Ja  jestem  zachwycona tym   urządzeniem   mam  nadzieję ze  Wy również.
Dziś zapraszam  na  coca  colę z  plastrami cytrynki
  Do butelki wlewamy wodę  następnie przygotowujemy   wodę sodową  dodajemy syrop  coca cola.  Teraz  możemy się  już  delektować  pyszną  aromatyczną coca colą  przygotowaną w domu.  Jeszcze  lepiej   smakuje  jak dodamy  plasterki   cytryny  i  kostki lodu.   Coca cola   przygotowana  w domu sprawdza się podczas upałów :) 

Brak komentarzy: