Sernik bardzo dietetyczny w super królewskiej foremce




Jakiś  czas temu dostałam od  Jacusia   foremkę, która  mi się  zawsze bardzo podobała. :-) Pomysłów  co upiec, było wiele ale jako debiut foremki, przygotowałam pyszny sernik dietetyczny.
Nawiasem mówiąc, kształt formy pochodzi z XVIII wieku, z dworu Ernesta Augusta króla Hannoveru i Diuka Cumberland. 
No i w połączeniu z produktami Dr Oetker wyszedł mi iście królewski, pyszny i puszysty, dietetyczny sernik dla każdego. I to w bieli i czerwieni, czyli na czasie. :)

składniki:
  • 1/2 kg sera chudego naturalnego
  • 200ml jogurtu naturalnego
  • kilka kropek słodziła w płynie zamiennie 4 łyżki cukru
  • aromat waniliowy Dr Oetkera
  • galaretka truskawkowa Dr Oetkera
  • Żelatyna-fix deserowa Dr Oetkera
  • cukier waniliowy Dr Oetkera
  • truskawki
wykonanie
ser wymieszać z jogurtem dodać słodzik jeśli ktoś lubi ( ja już nie dodaję kwestia przyzwyczajenia ) cukier waniliowy aromat waniliowy i wlać wcześniej przygotowaną żelatynę.Masę wlać do foremki pozostawić do zastygnięcia. Galaretkę przygotować w 300ml wody gorącej pozostać do ostudzenia. Na masę wyłożyć pokrojone truskawki zalać galaretką pozostawić do zastygnięcia.
Sernik jest bardzo dietetyczny mogą go jeść osoby odchudzające się
 

4 komentarze:

Jacuś pisze...

"Jakiś czas temu" czyli na Dzień Dziecka. :)
A sernik bajkowy i prezentuje się iście po królewsku. :D
Cieszę się, że sprawiłem Ci radość. Uwielbiam to. ;)

Małgorzata sz. pisze...

bardzo apetycznie wygląda i pewnie też tak smakuje :))

bozdrowie pisze...

Pyszności
i do tego dietetyczne- lubię to!

Kulinarne pyszności Molki pisze...

dziękuje i zapraszam częściej teraz będzie dużo przepisów dietetycznych ;)