Nóżka, czy ...

Składniki
  • 1 nóżka indyczki
  •  przyprawy zioła prowansalskie Kamis
  •  sól Kamis
  • pieprz czarny Kamis
  • papryka słodka i ostra Kamis
  • 1 ząbek czosnku
  • pomidorki koktajlowe
  • mix sałat
  • kiełki brokuła
  • olej rzepakowy
wykonanie
Nóżkę myjemy osuszamy następnie doprawiamy przyprawami według uznania.  Bardzo lubię zioła było  na bogato czyli dużo.Tak przygotowaną nóżkę ostawiałam na noc do lodówki. Potem, nóżkę włożyłam do rękawa wlałam kieliszek wody i wstawiłam do piekarnika nagrzanego na 180 stopni. Piekłam około godzinę.
Na talerzu ułożyłam nóżkę  mix sałat,  kiełki i pokrojone pomidorki całość skropiłam olejem rzepakowym,

1 komentarz:

Magda pisze...

Nóżka zawsze chętnie wcinana jest przez wszystkich (no prawie - córka wegetarianka) członków rodzinki.. Twoja wygląda doskonale!