Autorska sałatka orzechowa z granatem Joanny Jabłczyńskiej

 W sobotę wybrałam się do Warszawy do centrum kulinarnego Boscha na warsztaty organizowane przez markę Bosch i Fit&Easy,gdzie gościem honorowym była Pani Joanna Jabłczyńska.Na warsztatach robiliśmy sałatkę,danie główne,przystawkę i deser.Pani Joanna przygotowała dla nas autorski przepis na sałatkę na warsztatach  przygotowała Beata  z jedną z uczestniczek warsztatów.

Składniki 
  • mix sałat Fit&Easy 
  • dojrzała gruszka 
  • granat 
  • migdały 
  • orzechy włoskie
  • orzechy laskowe
  • tofu
  • ostra musztarda 
  • oliwa z oliwek
  • miód gryczany 

wykonanie
Do miseczki wlej oliwę z oliwę,dodaj musztardę i miód gryczany dokładnie wymieszaj.Sos już mamy gotowy.
Gruszkę i tofu pokrój  w kosteczkę.Orzechy włoskie,laskowe,migdały posiekaj.
 Do miski wkładamy mix sałat,następnie dodajemy orzechy,migdały,gruszkę i owoce granatu całość polewamy wcześniej przygotowanym sosem.

5 komentarzy:

EcoVitalRewolucjeNaTalerzu pisze...

Nie jadłam nigdy czegoś takiego, ale wszystkiego trzeba w życiu spróbować :).

Kulinarne pyszności Molki pisze...

ja też pierwszy raz jadłam w sobotę i muszę powiedzieć była pyszna,na pewno powtórzę w domu tylko bez tofu( nie mój smak)Pozdrawiam czekam na relację jak smakowała:)

lileczka_4 pisze...

Mariola bardzo się cieszę,że w końcu mogłyśmy się spotkać.
Serdecznie pozdrawiam
:)

Stolik w kropki - blog kulinatny pisze...

Mariola, sałatka też mi smakowała :) Fajnie było się spotkać :)

Mia cucina pisze...

Gratuluje warsztatow! jedna rzecz mnie tylko troche drazni, wiekszosc gotujacych ma rozpuszczone wlosy!! Moze glupia rzecz, ale ciekawi mnie tez, czy sie myje rece przed przystapieniem do gotowania?
Nie wiem, moze jaksa przewrazliwiona jestem???
pozdrawiam)