Weekend w SPA Dr Irena Eris -wygrana Nasz kurczak.

Nasz kurczak zorganizował konkurs "Nasz polski smak kurczaka" gdzie nagrodami  były trzy weekendy dla dwóch osób w SPA Dr Ireny Eris i lunch boxy.
Mój przepis był jeden ze zwycięskich, bardzo się z tego powodu cieszę.Dawno nie byłam w SPA a pobyt zapowiada się wspaniale.Cóż nagroda jest jedna,ale chciałabym  bardzo podziękować osobom które przyczyniły się do wygranej.Jak wiadomo zdjęć było dużo,wybrać najlepsze jest  trudno.
Dziękuję firmie Nasz Kurczak za zorganizowanie konkursu i nagrodę.
Dziękuje za pomoc w wyborze najlepszego zdjęcia.
Dziękuje Blogowemu Skrzatowi który bardzo przyczynił się do powstania zwycięskiego dania.Jego pomoc zaangażowanie w sprawy bloga owocuje:
Ponieważ się bardzo cieszę, chciałabym  podzielić się tą radością z innymi. Mam dla Was mały konkurs.Dziś wysłałam zaproszenie do SPA na jeden wybrany przeze mnie adres pocztowy.Myślę ze warto sprawdzić skrzynkę pocztową i wiadomości na Fb i  jeszcze w jednym miejscu ...Kto zgadnie, otrzyma nagrodę niespodziankę Swoje odpowiedzi zostawiacie w komentarzach.Powodzenia :):)


3 komentarze:

CO MI W DUSZY GRA pisze...

Moli, teraz Ci się to szczególnie przyda. Gratuluję.
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli.

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Dziękuję pięknie,weekend w SPA to jest to czego teraz najbardziej potrzebuje. Pozdrawiam cieplutko życzę słodkiej niedzieli:)

kolorowo-torcikowo pisze...

odpocznij Mariola !