Warsztaty Wedla


Kochani warto mieć marzenia, które czasami się spełniają. Jedno moje z lat dzieciństwa właśnie spełni jutro. W piątek wybieram się do świata magicznej krainy, zwanej również fabryką słodyczy. Dzięki uprzejmości marki E, .Wedel jadę na ekskluzywne warsztaty czekoladowe poprzedzające Noce Muzeum. Czekolada jest moją wielką pasją i wiem, że jest wyjątkowa. A tajemnicę tworzenia wedlowskich przysmaków zdradzi nam sam Maestro Czekolady Janusz Profus. Na tych warsztatach będę miała możliwość stworzyć moje własne czekoladowe arcydzieło.Treść zaproszenia i prezent jaki otrzymałam napawa mnie ogromną radością. Któż z nas nie chciałby znaleźć się w miejscu powstawania tak wybitnych słodkości bazujących na najlepszych rodzajach czekolady?Dla mnie będzie to kolejna przygoda życia, którą będę chciała z ogromną przyjemnością się z Wami podzielić.

Brak komentarzy: