Przyjaźń pięciogwiazdkowa ***** Bogdan Król

 Nakładem wydawnictwa Wydawnictwa Diecezjalnego i Drukarni w Sandomierzu  wyjątkowa książka Przyjaźń pięciogwiazdkowa ***** Bogdan Król. 

Książka jest różnorodna znajdziemy w niej opowiadania o przyjaźni, poezje, piękne słowa różnych osób, żarty na poprawę humoru.


Bardzo się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam na pierwszej stronie jeden z moich ulubionych aforyzmów. 

Prosiłam Boga o drzewo, podarował mi las

Prosiłam Boga o wodę-dostałam ocean.

Prosiłam Boga o kwiatek-dostałam łąkę

Prosiłam Boga o przyjaciela-dostałam Ciebie.....


(...) Kolejna książka z "pięciogwiazdkowej" serii to zbiór najpiękniejszych aforyzmów, wierszy i cytatów o przyjaźni.


Klimatyczne fotografie oraz elegancka oprawa nadają książce niepowtarzalny charakter sprawiając, że jest ona doskonałym prezentem dla najbliższej osoby(...) 

Spis treści 

-parę słów od...

-parę słów z instrukcji obsługi

-parę słów na pochmurne dni

-parę słów od poetów

-parę słów od bliskich.

Książka jest bardzo ładnie wydana, kolorowa, wyjątkowe treści uzupełniają kolorowe zdjęcia. 

Książka idealna na prezent dla przyjaciela, znajomych. 



Brak komentarzy: