Zupa z dwóch czekolad

 Nagrodzony przepis konkursowy od patkaa3

 

Składniki (dość duże, dla 2 osób):


  • 50 g posiekanych orzechów laskowych
  • 50 g płatków migdałowych
  • 200 g ciemnej czekolady z nadzieniem (u mnie krówkowym), rozpuszczonej w kąpieli wodnej
  • 200 g białej czekolady z nadzieniem (u mnie kokosowym), rozpuszczonej w kąpieli wodnej
  • 80 g śmietanki kremówki
  • po 8 gałek lekko rozpuszczonych lodów czekoladowych i śmietankowych lub waniliowych

 

Sposób przygotowania:

Do ciemnej czekolady dodać lody czekoladowe i kremówkę, miksować przez chwilę. Do białej czekolady dodać lody śmietankowe i róznież zmiksować. Z jednej strony nalewamy zupę białą, a z drugiej- ciemną (ja nalałam najpierw białą potem ciemną, bo niestety nie miałam odpowiedniego naczynia). Wzdłuż linii łączącej zupy posypujemy obficie  migdałami i orzechami laskowymi. 
Podajemy natychmiast, bo luby z pewnością czeka!

Brak komentarzy: