Gęś w sosie wlasnym




 Jak  dobrze  mieć   rodzinkę    która  mieszka na wsi   i pamięta  o mnie.  Zawsze  mam   drób  ekologiczny zdrowy   bez   hormonów.   Kilka dni temu dostałam gąskę.  tak duża  gęś   na jedną  rodzinę  jest za duża,  podzieliłam  na pól .  Jedna    do  zamrażalki zaś druga do   garnka  na rosół.   Przepis  na rosół  z  gęsi wkrótce.  Po  ugotowaniu rosołu   mięsko  obsmażyłam   w  garnku rodzinnym Delimano 
 

Składniki
  • 1/2  szt   gęsi   wiejskiej
  • 3 łyzki   oliwy
  • 1/2 szkl  wody
  • przyprawa do  drobiu
  •  mieszanka ognista   z Kamis
  • sól morska  Kotanyi
  • papryka  Kotanyi 
  • majeranek
wykonanie
 Mięso wyjąć  z rosołu . Rozgrzać    garnek rodzinny Delimano  wlać   olej  włożyć  kawałki  gęsi,  obsmażyć  wlać  pół szklanki gorącej wody, posypać   przyprawami doprawić   do  smaku. Dusić  pod przykryciem   około 1 godzinę.
Podawać   z warzywami, młodymi ziemniakami i   konfiturą z  aronii i i wiśni.

  Na chwilę wyszłam z  kuchni  do  pokoju   weszłam do internetu i zapomniałam o  gotowaniu w  kuchni.  Po około 15  minutach  sobie  przypomniałam , szybko  pobiegłam do kuchni.  Jakie  było moje zaskoczenie.   Nic się nie przypaliło  gąska    dusiła   sie w najlepsze, spokojnie  mogłam  wrócić   do  pokoju. Jestem zachwycona   jego funkcjonalnością  mogę   smażyć  praktycznie bez tłuszczu i   nie przypala co czasami  się zdarzało   na   patelni grillowej.   Do tej pory ją  uważałam z rewelacje teraz  zmieniłam   zdanie.  Delimano to jest to co   warto    mieć  w kuchni :)

Brak komentarzy: