Faszerowana papryka farszem wegetariańskim


Będąc na zakupach zwróciłam uwagę na paprykę, a że sezon grillowy w pełni wymyśliłam, że przygotuję paprykę grillowaną nadziewaną. Przygotowując farsz staram się zawsze jedną porcję schować do zamrażalki. Papryka jest więc rozmrożę tylko farsz mięsny i danie będzie gotowe. Oczywiście farsz wyjęłam zamrażarki będąc pewna, że mięsny, jak się okazało był wegetariański czyli kiszona kapusta, pieczarki i kasza. Trochę się obawiałam połączenia kiszonej kapusty z papryka, moje obawy były na wyrost, danie wyszło pyszne i dietetyczne.
Składniki

  • 3 papryki
  • 5 dag sera 
  • olej rzepakowy 
Farsz
  • 5 dag ugotowanej kaszy Kupiec
  • 5 dag ugotowanej kapusty kiszonej
  • 1 łyżka przesmażonej cebulki na oleju rzepakowym
  • sól do smaku Kamis
  • pieprz do smaku Kamis
  • przyprawa do grilla Kamis
Wszystkie składniki farszu wymieszać doprawiać do smaku solą i pieprzem.
Paprykę dokładnie myjemy, odcinamy górę z ogonkiem wydrążamy, środek papryki nadziewamy farszem, posypujemy serem, całość posypujemy przyprawą do grilla.
Paprykę kładziemy na folli następnie skrapiamy oliwek zawijamy w folię aluminiową kładziemy na grillu następnie grillujemy około 30 minut czas zależy od mocy grilla.

6 komentarzy:

Unknown pisze...

bardzo lubie to danie:)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Smacznego :)

*D pisze...

Chcę podać faszerowaną paprykę jako przystawkę na moją osiemnastkę :)
Fajny pomysł, może zrobię to nawet dokładnie tak jak Ty :) Albo pokuszę się o jakąś wariację.
Wygląda naprawdę super.
Tymczasem ja wróciłam ze szpitala i chwalę się swoją pierwszą tartą :) Zapraszam dariawkuchni.blogspot.com

naleśniki pisze...

smacznie wygląda chętnie bym zjadła coś takiego:)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Przepis już masz :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

No to sto lat! :)