Pyszny sernik z owocami

Będąc na diecie organizm jest osłabiony, po raz drugi jestem chora.Dlatego dziś nie będzie postu o odchudzaniu tylko przepis na pyszny sernik z owocami. Jestem chora, zmęczona, nie mam siły i na nic nie mam ochoty.Z uwagi na dietę, nie próbowałam go. W opinii innych sernik wyszedł genialny w smaku, delikatny puszysty wilgotny o cudownym aromacie waniliowym


Składniki

  • 400g mąki pszennej
  • 150g mąki ziemniaczanej
  • 1 margaryna
  • 150g cukru pudru
  • 5 żółtek
  • 1 łyżka kwaśnej śmietany
  • 1aromat waniliowy
  • cukier waniliowy
Masa serowa

  • 1kg sera trzykrotnie mielonego półtłustego
  • 300g cukru pudru
  • 1/2szkl oleju rzepakowego Rapso
  • 2 duże jajka
  • 6 żółtek
  • 1 budyń waniliowy
  • 1aromat do sernika
  • cukier puder waniliowy
  • owoce sezonowe
Wykonanie Mąkę pszenną przesiewamy bezpośrednio na stolnice,następnie siekamy z margaryną dodajemy mąkę ziemniaczaną, cukier puder, cukier waniliowy i aromat waniliowy wszystko mieszkamy. W miseczce delikatnie mieszkamy żółta, które wlewamy do ciasta. Całość szybko zagniatamy i na godzinę do lodówki. Masa serowa Ser wkładamy do miski dodajemy cukier puder, budyń i olej rzepakowy, aromat do sernika. Do miseczki wbijamy jajka dodajemy  ,szczyptę soli i lekko ubijamy widelcem następnie dodajemy do Całość ucieramy przez około 20  Włączamy piekarnik ustawiamy temperaturę na około 160-170 Na rozwałkowujemy ciasto, które, przekładamy do wyłożonej papierem do pieczenia pamiętając o tym, by sobie zostawić dekoracje na wierzch sernika Na ciasto wykładamy masę serową. ciasta rozwałkowujemy tniemy na paseczki, układamy na sernika, które smarujemy Sernik wkładamy do piekarnika u mnie 160 stopni i pieczemy około 70-80 minut. Po upieczeniu zostawiamy sernik w uchylonym piekarniku na około 1/godziny. wyjmujemy i studzimy. Kiedy sernik będzie zimny posypujemy pudrem i robimy dekoracje z owoców

Brak komentarzy: