Jak nadać paczkę w czasach koronowirusa

Kilka dni temu kupiłam od znajomej blogerki kulinarnej kilka rzeczy do aranżacji zdjęć. Przepiękne talerze, które wykorzystam podczas sesji kulinarnej. Pojawił się problem z odbiorem talerzy, ponieważ dzieli nas trochę kilometrów około 500 km. Asia spakowała talerze, owijając w folię bąbelkową następnie włożyła do pudełka, która owinęła czarną folią. Dodatkowo opisała zawartość przesyłki na zewnątrz. Podała wymiary paczki. Chcąc mieć szybko z zachowaniem bezpieczeństwa zdrowotnego i przesyłki by cała do mnie dotarła. W sieci znalazłam kilka ofert firm kurierskich, każda miała swoje zalety i wady. Najbardziej spełniające moje oczekiwania była furgonetka, która ma w swojej ofercie wszystkie firmy kurierskie, ma też bardzo atrakcyjne ceny przesyłek.


W dość szybki sposób założyłam konto, w sposób intuicyjny dobrałam gabaryty paczki do oferty zamówiłam kuriera z najlepszą ceną. Po czym opłaciłam paczkę i przekierowałam drogą e-mailową szczegóły odbioru paczki. Mając konto na portalu furgonetka, za każdym razem nie muszę ponownie zakładać konta, mogę korzystać z różnych firm kurierskich dostosowując do przesyłki. Paczka przyszła szybko na drugi dzień, zostawiałam paczkę na jeden dzień w garażu, następnie bardzo ostrożnie otworzyłam paczkę. Radość wielka wszystkie talerze całe, tym bardziej iż ceramika to dość delikatny materiał. Piorąc pod uwagę, teraz większość spraw będę załatwić z domu, rozwiązanie z dostarczeniem zakupów do domu jest najlepszą opcją w dobie pandemii. Zachowałam wszelkie środki ostrożności zalecane przez Ministerstwo zdrowia.
Z racji tego, sprzed wybuchem zarazy prowadziłam sprzedaż stacjonarną, zdecydowałam się o przeniesieniu sprzedaży do sieci. Przygotowanie sprzedaży on-line trochę czasu zajęło, został ostatni wybór dostarczania towaru dla klienta. Wybrałam współprace z portalem furgonetka, ponieważ się sprawdza. Nie muszę się narażać, chodząc na pocztę.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawie to zostało opisane.

Joanna Zadrożna pisze...

Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.