Lunchbox na każdy dzień Fit Bento Malwina Bereła

 Brakowało mi książki o fit przepisach, które mogę zaprać do pracy. Bardzo się ucieszyłam, kiedy na rynku pojawiła się książka "Lunchbox na każdy dzień Fit Bento" Malwina Bereła,


która się sprawdza jako poradnik  Książka jest bardzo ładnie wydana, przepiękne zdjęcia, W książce znajdziemy przepisy zdrowie i bardzo różnorodne, które są nieskomplikowane i szybie.

Przepisy możemy wykorzystać do spożycia w domu, ale przede wszystkim możemy je zabrać do pracy, czy w podróż na wycieczkę.

Autorka podzieliła na pory roku, co w moim odczuciu ma duże znaczenie z uwzględniłem sezonowych produktów.

W książce znajdziemy przepisy wege jak również z mięsem, przepisy podstawowe, przepisy na moje ulubione koktajle. Przepisy  obierają się na warzywach i owocach, prostych węglowodanach, rybach i mięsie. Pierwszy się raz spotkałam z informacją, ile możemy przechowywać danie w lodówce.

To bardzo ułatwia planowanie i oszczędza nasz czas. Książka zawiera świetne porady dotyczące zdrowego odżywania, zero waste, pomocne w walce z nadwagą. Wielkie gratulacje dla Malwiny za cudowną książkę z której często korzystam. Kochani  polecam gorąco !!!




Brak komentarzy: