Orzeszki orzechowe- test urządzenia.

W mojej kuchni jest wiele tajemnic o których dowiaduję się przypadkowo.Czasami znajduję wiele sprzętu o którym mało kto słyszał i pamięta o nich . Dawno temu były modne patelnie do orzeszków można je było kupić od naszych sąsiadów Rosjan bądź mógł nam zrobić nasz zaprzyjaźniony rzemieślnik. Patelnia sprawdzała się rewelacyjne smak orzeszków pamiętam do dziś, zawsze będą się kojarzyć z dzieciństwem.Koniecznie zróbcie orzeszki, patelnię możecie kupić na Allegro bądź w sklepach AGD.

Cena jest wysoka około 100zł, ale z pomocą przyszła nam firma Redcoon która ma w sprzedaży gofrownicę z trzema wymiennymi płytkami które możecie zobaczyć tu. Urządzenie jest wyposażone w trzy wymienne płytki gofrownice, orzeszki, ciasteczka świąteczne. Producent bardzo przemyślał wybierając takie a nie inne płytki. Dzięki temu możemy korzystać z urządzenia praktycznie cały rok.Ciasteczka przygotowane z motywem świątecznym ozdobią stół świąteczny i na pewno nie jedna osoba się nimi zachwyci.

Moim zdaniem cena jest bardzo atrakcyjna ze względu na możliwości urządzenia. Z uwagi na to że gofrownicę mam z której jestem bardzo zadowolona,gofry wychodzą mega pyszne chrupiące a przepis znajdziecie tu.
Nasze testy zaczniemy od przygotowania orzeszków,nie zapomnę o gofrach,im poświecę oddzielny post.

Urządzenie do przygotowania orzeszków sprawdziło się w 100%,wyszły mega kruche.Robi się je zdecydowane szybciej.Wychodzą bardzo kruche i smaczne. jest mi trochę smutno moja patelnia znów trafi na półkę w spiżarni.
Jeśli chodzi o gofry to muszę jeszcze raz przeprowadzić testy,zdecydowanie lepsze wychodzą z mojej gofrownicy.
Problemem tego urządzenia jest moc która w przypadku gofrów jest za mała,osiągnięcie zadowalającego efektu wymaga dłuższego pieczenia,co w moim przypadku się nie sprawdza.Chciałabym poczęstować gości w miarę w tym samym czasie.Kiedy robimy gofry dla domowników,mamy czas raczej problemy nie będzie pieczemy je dłużej.
Kabel zasilający jest zdecydowanie za krótki za co daję minus W każdym domu przedłużasz się znajdzie z tym sobie możemy poradzić.
A przepis na orzeszki znajdzie tu


Orzeszki pieką się 2-3 minuty,co  bardzo ułatwia pracę.Mając do wyboru patelnię czy urządzenie zdecydowanie wybrałabym urządzenie.Tak więc za niewielką kwotę macie trzy możliwości.

Jak każde urządzenie ma plusy i minuty które zachęcą nas do zainwestowania w urządzenie bądź nie.Minusem jest zbyt słaba moc urządzenia która średnio sprawdza się przy pieczeniu gofrów porównując do mojej gofrownicy.Zbyt krótki kabel.Plusów jest zdecydowanie więcej,orzeszki zawsze się udają co nie można powiedzieć o patelni do orzeszków,oszczędzamy czas.Bardzo spodobało mi się ze urządzenie posiada wymieniane płytki, dzięki temu nie musimy kupować trzech urządzeń oszczędzamy pieniądze i miejsce w kuchni.

8 komentarzy:

Unknown pisze...

pięknie wyglądają:) też myślałam ostatnio o kupnie takiego urządzenia:d

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Polecam jestem bardzo zadowolona z tego urządzenia.Poza tym cena jest bardzo atrakcyjna.Pozdrawiam serdecznie

Mariola Łyczak pisze...

Od dłuższego czasu chodzą za mną takie orzeszki ale nie mam formy,marzy mi się taka gofrownica :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Witam moją imienniczkę, mam nadzieję ze zostaniesz z nami na dłużej. Urządzenie jest rewelacyjne o jego minusach napisałam,cena bardzo niska w porównaniu do zakupy trzech oddzielnych urządzeń:) polecam gorąco:) Pozdrawiam cieplutko :)

Moni pisze...

takie orzechy piekła moja ciocia, już zapomniałam jak dobrze smakują :) oj narobiłaś mi na nie apetytu :)

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Polecam, bardzo często wracam do smaków dzieciństwa:) Pozdrawiam życzę samych słodkich dni :)

Mama Daj Jeść! pisze...

W dzieciństwie się tym zajadałam, fajnie by było przetestować taką maszynę u siebie

Kulinarne pyszności Molki pisze...

Firma Redcoon organizuje program dla blogerów, myślę ze warto do nich napisać.