Bosch MUM 4655-test

Jakiś czasu temu otrzymałam od firmy Redcoon  klik do przetestowania robot marki Bosch MUM 4655.

.klik.Robot kuchenny Bosch MUM 4655 został wyposażony w mikser,maszynkę do mięsa, rozdrabniacz do warzyw i owoców.Do zestawu dołączono trzy tarcze i misę z tworzywa sztucznego z pokrywą chroniącą przed rozpryskiwaniem klik. Ciasto miodownik jest dość ciężkim ciastem, byłam ciekawa jak sobie poradzi robot. W tym jak w innych przypadkach sprawdził się wyśmienicie.Podczas ucierania ciasta byłam zachwycona konsystencją ucieranego  ciasta.Ciasto wyszło bardzo dobrze wymieszane, pianka dość szybko ubiła się na sztywno Przygotowując w Bosch MUM ciasto ma zupełnie inną konsystencją, jest dużo lepsze,ciasto jest bardziej puszyste,piana bardziej sztywna i szybciej się ubijaTo co bardzo ważne poradził sobie z ciężkim ciastem jakim jest miodownik.Drugim ciastem jakie zdecydowałam się przygotować było ciasto kruche, trochę miałam z tym zabawy z odpowiednim doborem końcówek.Ciasto przygotowałam z 60 dag mąki,bez problemów robot Bosch MUM sobie poradził.Trzecim ciastem na jakie się zdecydowałam to biszkopt czekoladowy z 6 jaj. Trochę się obawiałam o misę, czy nie okaże się za mała.po raz kolejny mnie zachwycił.Czwartym ciastem była karpatka  kolejny raz daję plusik.



Robot jest bardzo prosty w obsłudze,szybko się składa. 
Do większości ciast przygotowałam kremy przy użyciu robota Bosch MUM ,które wyszły super puszyste,bardzo dobrze ubite lekkie rewelacyjne. Porównując mój stary mikser z robotem Bosch MUM 4655 jest duża przepaść
Pozwolę sobie porównać robot kuchenny Bosch MUM 4655 z robotem Zelmer na pewno różnią się bardzo,wyposażeniem,mocą,wyglądem i jakością. Dlatego porównam przygotowanie ciasta obydwoma robotami. Ciasto przygotowane robotem Bosch ma zupełnie inna konsystencję jest puszyste,lepiej ubite,wymieszane,mam wrażenie ze jest go więcej. Ciasto przygotowane robotem Zelmer jest również wymieszane,ma dobrą konsystencję,ale brakuje mu mocy którą ma Bosch.Jedynym minusem jest misa,która mogłaby być większa, szkoda ze nie ma w zestawie drugiej misy.
Do domowego użytku jako robot MUM sprawdził się rewelacyjne, moc jest wystarczająca.
Wkrótce zapraszam na kolejne testy robota Bosch MUM 4655 gdzie przetestuje kolejne elementy wyposażenia robota.
Dla mnie robot jest rewelacyjny,jestem bardzo z niego zadowolona.
Aktualnie w sklepie Radcoon jest promocja warto rozważyć zakup robota klik
Dziękuję formie Redcoon za utrzymany sprzęt do testów



1 komentarz:

pyra pisze...

Dostałam taki pod choinkę. Sprawdził się b. dobrze.